Volledige versie bekijken : windows xp zwart scherm



Gruwelijk
14 August 2006, 18:15
hoi

ik heb net mijn windows geupdate alle essensiele updates gepakt en nu starte ik mijn computer opnieuw op en nu krijg ik dat windows xp voorscherm wel maar dan start hij niet door ik krijg dan een zwart scherm met alleen me muis erin. (deze kan ik wel bewegen) maar hij reageerd nergens op niet op ctrl alt delete. en hetzelfde probleem zit er met veilige modus. hij start na ongeveer 5 mins wel xp opnieuw op maar dan komt er hetzelfde probleem.

bij de updates zat ook sp3 ik weet niet of het hierdoor komt.

ik heb de orginele windows xp (oem) bij mijn pc gekregen

Help dit is echt klote

mvg,
Koen

woepi
14 August 2006, 18:25
Probeer eens met systeemherstel ???

Gruwelijk
14 August 2006, 18:27
hoe moet ik dat doen als windows niet wil opstarten????? met de windows cd die erin stoppe en kijken wat hij doet of wat??? want ik krijg alleen dat laadscherm van xp en dan switcht ie door naar een zwart scherm ipv een bureaublad (ook startmenu enzo is er niet)

woepi
14 August 2006, 18:29
hoi

ik heb net mijn windows geupdate alle essensiele updates gepakt en nu starte ik mijn computer opnieuw op en nu krijg ik dat windows xp voorscherm wel maar dan start hij niet door ik krijg dan een zwart scherm met alleen me muis erin. (deze kan ik wel bewegen) maar hij reageerd nergens op niet op ctrl alt delete. en hetzelfde probleem zit er met veilige modus. hij start na ongeveer 5 mins wel xp opnieuw op maar dan komt er hetzelfde probleem.

bij de updates zat ook sp3 ik weet niet of het hierdoor komt.

ik heb de orginele windows xp (oem) bij mijn pc gekregen

Help dit is echt klote

mvg,
Koen

Dacht dat XP wel opstartte, als dat lukt kun je proberen systeemherstel.

Gruwelijk
14 August 2006, 18:32
Dacht dat XP wel opstartte, als dat lukt kun je proberen systeemherstel.


nee ik krijg alleen het laadschermpje van windows xp met die groene dingen die laten zien dat hij laad. daarna start hij door en komt er alleen een zwart scherm. met een muis erin.

en dan gaat ie opneiuw opstarten na ong 5 mins en doet hij hetzelfde.

woepi
14 August 2006, 18:38
Lees hier (http://www.ivanhoejupiler.be/t33241-windows-xp-repareren.html) eens

spruit
14 August 2006, 18:47
hoi

ik heb net mijn windows geupdate alle essensiele updates gepakt en nu starte ik mijn computer opnieuw op en nu krijg ik dat windows xp voorscherm wel maar dan start hij niet door ik krijg dan een zwart scherm met alleen me muis erin. (deze kan ik wel bewegen) maar hij reageerd nergens op niet op ctrl alt delete. en hetzelfde probleem zit er met veilige modus. hij start na ongeveer 5 mins wel xp opnieuw op maar dan komt er hetzelfde probleem.

bij de updates zat ook sp3 ik weet niet of het hierdoor komt.

ik heb de orginele windows xp (oem) bij mijn pc gekregen

Help dit is echt klote

mvg,
Koen

bedoel je hier niet SP2?

Gruwelijk
14 August 2006, 19:42
bij updates stond service pack 3 (engels) als essensiele update