Volledige versie bekijken : Ondertitels



bergop
18 August 2006, 21:39
Bij het werken met winavi om een film om te zetten naar leesbare dvd en daarbij met vobsub er ondertitels bij te zetten is er een probleem.Om met beide programma's te werken vertelde men mij dat ik zowel de film als de ondertittels exact dezelfde naam moet geven.Wil ik dit doen krijg in de tekst:door het wijzigen van de extensie word het bestand mogelijk onbruikbaar en komt een venster.Wil u de extensie toch wijzigen
JA NEEN
Klik ik ja dan wijzigt het icoontje.Volgend probleem wil ik de film eenzelfde naam geven krijg ik de vraag deze map bestaat wil je voorgaande vervangen?Bij een vriend werkt dat wel wat is er fout bij mij?of wat doe ik fout?http://www.ivanhoejupiler.be/images/icons/icon8.gif

ghost
18 August 2006, 22:04
Je moet dus dezelfde naam hebben maar de extensie mag je niet veranderen vb: king kong.avi de ondertiteling moet zijn king kong.srt .
Ziet dat je zekers de puntjes niet vergeet , en de spatie overal hetzelfde zijn ,plus kijk ook eens dat je niet bij de ene hoofdletter hebt gebruikt en de andere geen hoofdletter . Dus moet identiek zijn buiten uit de puntjes en de extencies

bergop
19 August 2006, 08:49
Bedankt het werkt ,ik vermoed dat mijn fout was:ik wijzigde heel de naam en dan ging dat over in een andere extensie.Nu herschrijf ik de titel zoals hij oorspronkelijk was,met weglating van alle bijkomende tekst.en ja hoor.....Gelukkig hebben wij iemand om op terug te vallen.Anders vlogen er links en rechts wat pc 's en of schermen door de kamer