Volledige versie bekijken : photogallery



u145495
19 August 2006, 18:44
hallo,telkens ik mijn pc opstart krijg ik de melding insaller photo gallery kan iemand mij zeggen hoe ik dit probleem kan oplossen thx

Jelle
20 August 2006, 02:46
Ik denk (ben bijna zeker eigenlijk, maar je uitleg is niet voldoende om dat te kunnen zeggen) dat je spyware hebt. Post eens een HijackThis logje in het HijackThis forum. Hoe je dat moet doen lees je hier (http://www.ivanhoejupiler.be/t37-lees-dit-vooraleer-je-een-hijackthislog-plaatst.html). Post er ook dit probleem bij zodat men ook wat meer info heeft over het probleem ;)

teken
20 August 2006, 02:55
start uitvoeren typ daarin msconfig

kijk bij opstarten wat er zoal opstart , je zal deze opstart zeker tegen komen,
klik het Vinkje af, en vala
die zal oof vragen reboot of hm.

en je bent er vanaf.


Doe eens het volgende zoals jelle beweert, wat juist zal blijken, als u natuurlijk een bepaalde map niet zelf gedelet, zonder unnistal,

adware - en Cclean of EClean2_0

ik raad alle beginners Deze aan EClean2_0 http://www.ivanhoejupiler.be/downloads.php?do=file&id=95
handig is het, Maar ik moet jullie waarschuwen klik niet op Dubbele bestanden,
want dit Zijn zeker geen dubbele.
Hij zal dubbele laten zien, inderdaad maar blijvt er aub af, t'n zei u nog eens wenst te posten lol.

EClean2_0

Jelle
20 August 2006, 03:56
Idd, maar als het spyware is doe je het beter via HijackThis. Het proces alleen afsluiten en overbodige bestanden verwijderen kan zeker nog resten nalaten. Met HijackThis kan je concreet op het type spyware alle soorten resten verwijderen (ook dingen in het register die een cleaner misschien niet verwijdert). Ad-Aware is een leuk programma ook, maar hij laat sporen na.

Zo heb ik zelf een kleine browser hijack zelf verwijderd met de nodige programma's, maar wat later bleken er nog register vermeldingen over te blijven. In het begin wist ik ook niet dat ik die spyware had, ik had het binnengekregen via Firefox (die is ook niet perfect), maar het besmette Internet Explorer (die ik amper gebruik en het viel dus pas later op) :p

u145495
20 August 2006, 09:47
thx iedereen voor de tips
heb gisteren systeemherstel gedaan en tot op heden heb ik de melding nog niet gekregen