Volledige versie bekijken : Groot probleem



Mattehh
19 August 2006, 18:44
Hallo allemaal,

Ik zit sinds deze middag met een groot probleem...
Ik geraak nl niet meer op mijn eigen forum.

Want heb ik al gedaan?

- Een Hjt log geplaatst, en volgens dat log is alles perfect.
- Naar telenet gebeld, volgens hun ligt het aan mij, en is er bij hun niets aan de hand. Wat ik ook denk, vermits andere (telenet) gebruikers er wel opgeraken.
- Een mail naar de host gestuurd.. (de sponsor van deze site)
Die voor mij echt een laag IQ hebben, ik stuur 5 dagen geleden een email met een vraag. Vandaag stuur ik mijn vraag door, en geven ze mij antwoord op mijn vorige vraag, in de reply leg ik mijn probleem uit, maar uit het volgende bericht , lijkt het alsof ze denken dat ik niet snap hoe ik m'n vorige probleem moet oplossen.

Ik weet dus echt niet meer aan wat het ligt, volgens mij ligt het bij de host, dat ze perongeluk mij een ip ban hebben gegeven, maar zoals ik al zei, snappen ze blijkbaar niet goed wat ik bedoel.
Het is sinds deze middag, en bij mijn weten heb ik nergens niets veranderd.
Ook in mijn andere windows account geraak ik er niet op. (beiden hebben administrator) rechten, zelfde resultaat in veilige modus met netwerkmogelijkheden).
Zoals reeds vermeld verdenk ik adhv dit, nog altijd de hosting....
Indien jullie een andere oplossing weten, just shout it! Alle hulp is welkom.
Ik geraak dus ook perfect op andere website's , juist niet op de mijne.

Ik weet niet of het mag, maar misschien toch wel handig. De url van mijn forum is www.net-vibes.net (indien de admins, mods het liever niet hebben , verwijder maar :) )

Ik hoop echt dat jullie mij kunnen helpen, want ben de /format nabij...


Mvg,

Mat

M.Braam
19 August 2006, 18:47
Heel apart wat je kan navragen aan je host is of je ip in de blacklist staat.
Het kan zijn temminste ik had dit met de direct admin een aantal x verkeerd ingelogt en daarna kwam ik op een witte pagina, contact opgenomen met de host mijn ip gemeld en toen werd ie uit de blacklist gehaald een standaard beveiliging.

Misschien is dit de oplossing ?

ghost
19 August 2006, 18:49
Paulus is toch online :wtf:

Mattehh
19 August 2006, 18:51
Heel apart wat je kan navragen aan je host is of je ip in de blacklist staat.
Het kan zijn temminste ik had dit met de direct admin een aantal x verkeerd ingelogt en daarna kwam ik op een witte pagina, contact opgenomen met de host mijn ip gemeld en toen werd ie uit de blacklist gehaald een standaard beveiliging.

Misschien is dit de oplossing ?
Inderdaad, dat bedoel ik nu... Volgens mij is het de host hun schuld, maar dat snappen ze daar niet ... :damn::frown:
@Ghost: het probleem is niet dat ik op m'n forum gebanned ben , ik geraak niet meer op de server, noch in plesk dat op mijn domein is gehost.

Mattehh
19 August 2006, 21:55
Niemand geen idee meer? :(

ghost
19 August 2006, 22:38
Niemand geen idee meer? :(

Ik denk dat je beter wacht op iemand die iets van plesk afkent, ik in ieder geval niet :shy:

Icemar
19 August 2006, 22:50
weet je ook op welke server je van 1 eurohost staat??

Mattehh
20 August 2006, 00:25
Jelle heeft het allemaal gecheckt, het hangt aan 1 eurohost, maandag ga ik eens bellen.
Toch bedankt voor de reply's guys ;)

Jelle
20 August 2006, 00:40
Jelle heeft het allemaal gecheckt, het hangt aan 1 eurohost, maandag ga ik eens bellen.
Toch bedankt voor de reply's guys ;)
Dat heb ik niet gezegd ;)

Het is wel _erg waarschijnlijk_. Dat het aan je internetprovider ligt zou vreemd zijn (anderen hebben geen problemen). Het probleem is er ook met alle andere sites op BE6. Ik blijf het vreemd vinden dat je opeens zomaar geblokkeerd zou zijn door een beveiligingssysteem terwijl je niets speciaals hebt gedaan. Daar moet je hen dus voor contacteren, alleen zij kunnen die dingen nakijken :)

M.Braam
20 August 2006, 11:51
Idd erg vreemd, ik had dit toen ook ..... kan zijn dat de beveiligingen te sterk staan afgesteld...

Eff bellen idd.

Mattehh
20 August 2006, 17:30
Blijkbaar was ik toch geblacklist ofzo, heb het ip veranderd, en het werkt terug ;)