Volledige versie bekijken : beveiligings code ie



pluutje
19 August 2006, 19:42
nou ik maak me erge zoirgen en hoop dat iemand mij kan helpen ,
vanmiddag wilde ik even rondneuzen op ez themes en kwam ik erachter dat als ik een theme wil downloaden dat dat niet wilde,ik kreeg deze melding in het informatiebalk
http://img242.imageshack.us/img242/5383/naamloos0ko0.png

door uw beveiligingsinstellingen mogen websites geen activex besturingselementen gebruiken die op deze pc zijn geinstaleerd,deze pag wordt mogelijk niet goed weergegeven ,en dan staat er achter :klik hier voor opties en als ik dat doe en alles doe wat er staat dan nog lukt het niet,verder is mijn pc goed geen mankementen wat me opgevallen is ,
dus ik maak me best zorgen ,en wil liever niet format c doen[/img]

nu zijn de zorgen wat minder groot de mensen ie me door hebben gestuurd zeggen format c niet nodig is
ik hoop dat er hier iemand is ,die mij kan vertellen hoe dit kan

spruit
20 August 2006, 13:31
ik vermoed dat je active x instellingen uitgeschakeld staan in je opties bij IE. Ga eens naar extra --> opties en loer daar eens rond...;)

pluutje
20 August 2006, 19:03
ik vermoed dat je active x instellingen uitgeschakeld staan in je opties bij IE. Ga eens naar extra --> opties en loer daar eens rond...;)

dat is het juist als ik daar iets verander dan gaan de instellingen vanzelf weer terug ,dus kortom ik kan er niks veranderen,dat is nu juit zo vreemd ,de laptop is verder oke
zelfs als ik iets op laag zet en de venster sluit en zou dan weer openen ,dan staat het weer op hoog

spruit
21 August 2006, 17:00
Heb je een account met adminrechten?

pluutje
21 August 2006, 17:03
Heb je een account met adminrechten?

wat bedoel je daar precies mee?

spruit
21 August 2006, 17:08
hiermee bedoel ik of je wel de machtigingen hebt om dergelijke instellingen te wijzigen -->administrator
Ben jij de enige gebruiker op de laptop? Log je in met gebruikersnaam en wachtwoord op de laptop?

pluutje
21 August 2006, 17:12
hiermee bedoel ik of je wel de machtigingen hebt om dergelijke instellingen te wijzigen -->administrator
Ben jij de enige gebruiker op de laptop? Log je in met gebruikersnaam en wachtwoord op de laptop?

nee dit is mijn laptop en nee ik hoef geen wachtoord of in loggen te doen

spruit
21 August 2006, 17:18
hier (http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;nl;174360)heb ik een link gevonden omtrent instellingen beveiliging in IE.
Kijk daar eens wat rond...ik weet het momenteel ook niet direct...
Je kan toch programma's installeren hé? Probeer anders ook eens firefox en kijk of je het daarmee wel kan...
Ik help terwijl meedenken ;)

pluutje
21 August 2006, 18:27
hier (http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;nl;174360)heb ik een link gevonden omtrent instellingen beveiliging in IE.
Kijk daar eens wat rond...ik weet het momenteel ook niet direct...
Je kan toch programma's installeren hé? Probeer anders ook eens firefox en kijk of je het daarmee wel kan...
Ik help terwijl meedenken ;)

het is en blijft een raar geval ,ik kan verder alles met mijn laptop alleen deze themes kan k niet downloaden en die link die je gaf had ik al gehad ,maar ok die hielp niet ,de instellingen gingen automatisch terug nar de oude instellingen
maar je hebt me wel geholpen ,ik had er niet aan gedacht,maar met mozilla firefox lukt het wel,dus dan is dit wel iets opgelost
bedankt voor je tijd