Volledige versie bekijken : samsung kwaal?



pluutje
20 August 2006, 09:14
hallo

hier in huis hebben we er 4 samsung gebruikers waarvan 2 d 500 en 1 d600 en die ander is nog eer een nieuwere,nu is dat die ene kapot is geeft wit beeldscherm en loopt gewoon steeds vast,de mijne heeft mankementen met geluid,soms hoor ik niet eens dat er gebeld is,of ik kan de persoon aan de andere kant niet eens horen,is dit bekend of net toeval.

Sille
23 August 2006, 22:55
hallo

hier in huis hebben we er 4 samsung gebruikers waarvan 2 d 500 en 1 d600 en die ander is nog eer een nieuwere,nu is dat die ene kapot is geeft wit beeldscherm en loopt gewoon steeds vast,de mijne heeft mankementen met geluid,soms hoor ik niet eens dat er gebeld is,of ik kan de persoon aan de andere kant niet eens horen,is dit bekend of net toeval.

khad vroeger een samsung kheb deze na een week in de vuilbak gesmeten :wtf: wat een rommel is me dat. Ik heb nu terug een nokia en geen problemen mee. Mijn gsm was 2 dagen oud en ik moest hem al elke dag opladen. En hij werkte super traag:shocked:. Koop allemaal eens een nokia of ericson betere gsm hoor:bow:

eventure
24 August 2006, 09:32
Samsung is niet slecht hoor,
uit een onderzoek is gebleken dat Nokia het beste is, Samsung staat op de 2e plaats en ik dacht SOny-Ericsson op de derde.

Siemens zou ik persoonlijk nooit kopen, ik denk dat je best eens kijkt op www.kieskeurig.nl (http://www.kieskeurig.nl), daar staan ook altijd gebruikersreviews en dan kan je kijken of er nog mensen met hetzelfde probleem zitten...

@Sille: BIj Nokia heb je ook gsm's met trage menus hoor, dit bekijk je best op voorhand op het internet.

mvg
RObbe

GuntherS
24 August 2006, 11:05
Ik heb ook een Samsung D500 en deze heeft geen problemen.
Alleen bij het opstarten soms wanneer ik hem aanduw.
Dan krijg ik het beginscherm en moet ik normaal mijn pincode ingeven (wat dan dus niet het geval is en gewoon vast blijft hangen).
Even uit en aan doen en hij start weer normaal. Voor de rest zie ik geen mankementen.