Volledige versie bekijken : nieuwe case of niet?



delinquente
22 August 2006, 16:41
Hallo iedereen,

Vraagje over misschien een nieuwe case. Op het moment heb ik de Antec SLK3800 B met een TruePower 2.0 400 watt voeding. Ik ben deze namelijk wat beu gezien! TE zwart en een beetje oudbollig...

er zijn wel een hoop voordelen aan deze case o.a.

* goede airflow (o.a. veel mogelijkheden om fan's te plaatsen en stoffilter enzo)
* goed materiaal
* harde schijf rack's kan je er uit nemen
* moederbord kan heel handig er in geplaatst worden

nu heb ik de Gigabyte 3D Aurora GZ-FSCA1 Silver op het oog, ik vind dit wel een mooie case. Ze kost wel wat duur 139 € zonder de voeding. Heeft deze case een goede airflow? Is het wel verstandig om van mijn huidige case naar deze case over te schakelen? Iemand ervaringen hiermee?

Greetz

g_man
22 August 2006, 16:52
Een reviewtje (http://www.bjorn3d.com/read.php?cID=810)... :) ;)

delinquente
22 August 2006, 20:05
Een reviewtje (http://www.bjorn3d.com/read.php?cID=810)... :) ;)
heb ik al eens gelezen, en allerlei andere reviews. Ik vraag me af naar ervaringen van de forumgebruikers...tevreden er mee of niet?:)

coopman
22 August 2006, 20:08
heb deze niet maar kan toch niet beter 3 120 mm fans dus zal je zeker goede airflowe hebben

filters dus minder stof had ik gedacht

vanic
22 August 2006, 20:24
Ik ben deze namelijk wat beu gezien! TE zwart en een beetje oudbollig...

Is het wel verstandig om van mijn huidige case naar deze case over te schakelen?


overschakelen omdat je iets beu gezien bent( en iets anders mooi vindt) ... kun je dit doen met je verstand?? :D

delinquente
22 August 2006, 20:32
overschakelen omdat je iets beu gezien bent( en iets anders mooi vindt) ... kun je dit doen met je verstand?? :D

neeeee:D :D :D , fataal niet...ja ik vind het gewoon een grave case die Gigabyte Aurora...het oog wilt ook wat (maar het moet natuurlijk dan wel beter zijn dan de case dat ik nu heb...anders zou het wat verloren geld zijn:rolleyes: