Volledige versie bekijken : DVD Shrink



Denbompa
22 August 2006, 18:56
Hallo, ik ben Den bompa.
Wanneer ik in DVD Shrink na het laden een film of een onderdeel ervan (titel) wil bekijken in het venster links onder, staat het beeld ondersteboven.
Tijdens het laden en tijdens het branden is het beeld normaal maar dat is een ander venster.
Ik vind niet hoe ik het beeld recht moet zetten.
Iemand een idee?
Mvg

Emile.H
22 August 2006, 20:30
bij mij is alles normaal, ik heb eens rondgekeken in de (weinige) instellingen die er zijn, maar daar valt niets in te stellen over dat kleine schermpje.
ik zou eens proberen dvd shrink opnieuw te installeren, dan zal het waarschijnlijk wel werken ;)

Ik hoop dat ik je heb kunnen helpen,
Groetjes Emile !

Denbompa
22 August 2006, 21:43
Bedankt, Emile, maar dat had ik al gedaan, zelfs uit het register verwijdert en dan terug geïnstalleerd maar het hielp niet. Ik denk zelfs dat dit niet door een instelling van Shrink zelf komt, maar van wat dan wel???

Emile.H
22 August 2006, 21:47
sry, er zijn maar een paar instellingen, ik heb ze al 2 keer nagekeken, maar ik zie niet hoe je did gaat kunnen oplossen,
dus: ik zou zeggen: afwachten op meer reacties, en anders eens kijken op de site van DVD Shrink of je daar geen contact kunt opnemen met de makers ofzo...

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen helpen ;)
Groetjes Emile!

Denbompa
6 September 2006, 17:09
Opgelost: ga naar Edit, Preferences, Preview.
In Select DirectX Video Renderer kies je iets anders, vb; Built-in Software Renderer of iets anders, tot het beeld normaal staat.
Den bompa

Peter.B
6 September 2006, 17:18
bompa,hoe heb je dat voor mekaar gekregen?zo weten we ook weer iets bij.