Volledige versie bekijken : nieuwe promotie carrefour!



catje
23 August 2006, 16:48
hallo,ik ben van plan om een nieuwe pc met monitor en printer , scanner aan te schaffen , en zoals die NU , vanaf vandaag , op de voorpagina van 't magazine van carrefour wordt voorgesteld , ziet deze promotie er heel goed uit! Maar .. nu zou ik willen weten of die beter is dan mijn huidige pc . Die is ondertussen al 3 jaar oud , en die lijkt me wel wa verouderd. Zou er iemand voor mij een vergelijking willen maken? De beste sluit ik dan aan op't internet , en de andere set is voor ander werk.
1)Promotie carrefour = desktop-pc ACER ,Pentium 4 524, geheugen 1GB, HD 160 GB, DVD-recorder , Windows XP. + tft-scherm 17' ACER + Allin1 printer LEXMARK
2) Mijn oude = AMD Athlon XP 1800+ , kloksnelheid 1,50 GHz , 512 MB ( ddr??).
Thx

Nikolas
23 August 2006, 17:06
Laten we zeggen dat je het verschil zeker zult voelen ;) Ja, hij is beter.
Ik zou wel zo gene moeten hebben, verder vind ik je redenering nogal raar: "O, mooie pc, istie beter? Kopeuhn!"
Nee, dan maak je beter een pc volledig op maat als je echt een nieuwe nodig hebt.

Milo
23 August 2006, 17:11
En laat ons zeggen da ge in de carrefounr soms nog ne keer sjans kunt ebben met de prijs ...... Ondertekende heeft zijn pc'ken ( Ne Packard Bell) In de Carrefour bijna 2j geleden gekocht voor een 999 €.............. een week erna stond er ne pc aan dezelfde prijs van hetzelfde merk maar met de helft van kracht van die pc ....... ik naar het onthaal en mij gaan bevragen ......... Nja Ik had sjans ... kwestie dat nen dommerik in Carrefour die pc verkeerd had geprijsd ..... Lol .... thx Carrefour ;)

Nu terug on topic ....... indeed ge gaat da meer dan voelen .... En zien .... op een Tft'ken tzal wel :)
Enkel die Lexmark printer staat mij nie aan , Cartouches zijn nogal aan de dure kant ... :s

catje
23 August 2006, 19:18
Laten we zeggen dat je het verschil zeker zult voelen ;) Ja, hij is beter.
Ik zou wel zo gene moeten hebben, verder vind ik je redenering nogal raar: "O, mooie pc, istie beter? Kopeuhn!"
Nee, dan maak je beter een pc volledig op maat als je echt een nieuwe nodig hebt.

Wa ik bedoelde is dat ik er al een tijdje over aan't denken was om een nieuwe pc bij te kopen , met alles er op en er aan. Mijn zoon gebruikt nu nogal veel mijne pc , en ook voor't school is een 2de pc meer en meer noodzakelijk. Nu zag ik toevallig dit pakket en wou gewoon jullie mening weten of het interessant bleek. Bij de aanschaf van mijn huidige pc , heb ik me serieus in de doeken laten doen ( bleek later) . Die is samengesteld door iemand die ik nie goe kende , en ik heb daar wel veel voor betaald! Dus ben ik ook wel voorzichtig om ne pc "op maat" te laten maken..:shy:

eventure
24 August 2006, 09:49
catje je hebt pm :D

is volgens mij wel een goede pc, maar zoals in de pm staat is het goedkoper als hij op maat wordt samengesteld!

mvg
Robbe