Volledige versie bekijken : geen tv weergave met md96500



zoom
23 August 2006, 20:07
via de videokaart van mijn medion md 96500 (ati x700 mobile) krijg ik geen beeld op mijn crt televisie.heb reeds alles geprobeerd maar zonder resultaat.
ik ben niet echt een leek op dit gebied maar krijg het niet voor mekaar.
mijn pc met ati 9600 doet dit probleemloos.de fn toets biedt ook geen uitkomst.
kan het zijn dat dat deze kaart geen beeld weergeeft op een crt tv?

eventure
24 August 2006, 09:41
Gebruik je het Ati Catalyst control center? Dan kan het zijn dat je de beelweergave moet aanpassen...

Je sluit je tv aan en je opent het control center, daar zie je BEELDSCHERMEN BEHEREN, als het goed is kun jij een televisie selecteren (dit gaat alleen als de kabels aangesloten zijn, als het niet lukt probeer ik zelf nog eens want ik kan het nu zelf niet zien)

Ik hoop dat het zo gaat, zoniet kijk dan daar wat in je instellingen...

mvg
RObbe

zoom
25 August 2006, 09:30
heb ik allemaal geprobeerd.normaal zou dit moeten lukken maar ik krijg gewoon geen 2 voor het tv scherm.uitbreiden en clonen gaat allebei niet.lijkt wel of er iets mis is met de uitgang van de videokaart.medion heeft ook nog geen updates voor de drivers terwijl ati die wel heeft maar die kunnen niet gebruikt worden voor de medion.heb de drivers ook al opnieuw geinstalleerd.
medion geeft alleen bruikbare support via een 070 nummer.daar bedank ik voor.

eventure
25 August 2006, 10:36
Oke, dit kan waarschijnlijk niet maar toch wil ik het ff proberen...

Ga naar het configuratiescherm - vormgeving en thema's - beeldscherm - instellingen - geavanceerd... Normaal staat daar een tab Ati ... Klik daarop.

Normaal gezien staat er een snelkoppeling naar het catalyst control center, is dit niet zo gelieve dan eens een screenshot te posten.

In de bijlage zit de afbeelding hoe het er bij mij uitziet...

mvg
Robbe

p.s. Vergeet de bedanktknop niet :bow:

zoom
28 August 2006, 18:06
ik zie geen secondary beeldadeptor in het apparaatbeheer.dit is toch een vereiste om tv aan te sluiten dacht ik.krijg hem ook niet tevoorschijn.is hier een aparte driver voor?

zoom
3 September 2006, 11:44
omega driver brengt ook al geen soelaas.kan hem installeren maar het resultaat is hetzelfde.hoef ik wel niet meer te wachten op medion updates,dat is toch al positief.

zoom
15 September 2006, 19:52
omega drivers en network 2.0 erafgegooid.originele drivers terug erop en tv tuner aangesloten en zie, nu gaat het plots wel.
mag dus een slotje op.