Volledige versie bekijken : cdrom en dvdrom en printer



skippy10
23 August 2006, 23:02
Hoi,Wie kan mij helpen,na het verwijderen van any dvd van slysoft was ik cdrom dvdrom en printers kwijt en nog.Ik krijg dan ook de foutmelding code 39.
Windows kan het apparaatstuurprogramma voor dit apparaat niet in het geheugen laden. Mogelijk is het stuurprogramma beschadigd of het ontbreekt. (Code 39)
Aanbevolen oplossing
<SCRIPT type=text/javascript>loadTOCNode(3, 'moreinformation');</SCRIPT>Redenen voor deze fout zijn onder andere een ontbrekend stuurprogramma, een beschadigd binair bestand, een I/O-probleem met een bestand of een stuurprogramma dat verwijst naar een ingangspunt in een ander binair bestand dat niet kan worden geladen.

Verwijder het stuurprogramma en klik op Zoeken naar gewijzigde apparaten om het stuurprogramma opnieuw te installeren of te upgraden.

Open het tabblad Algemene eigenschappen van het apparaat en klik op Probleem oplossen om de wizard Apparaatproblemen oplossen te starten.
Heb alles gedaan maar helaas niets helpt,zelf geen repair van windows xp pro.
Groeten en dank bij voorbaat.

g_man
24 August 2006, 07:13
Als je nu ipv die wizard op te starten eens het stuurprogramma volledig verwijdert, of beter nog het apparaat verwijdert, dan opnieuw opstarten, dan gaat windows normaal een nieuw apparaat vinden en de stuurprogramma's zelf installeren.
Proberen... :) ;)