Volledige versie bekijken : windows XP update - softwarevervalsing 2



assessor
23 August 2006, 23:39
Hallo,

De topics worden hier wel heel snel gesloten ;) Misschien zijn er mensen die nog iets toe te voegen hebben.

Ik heb geen problemen meer met die WGA, maar een deel van mijn vraag is nog niet beantwoord en dat is niet opgelost met de WGAremover.
---------------------------------------------------------------------------------
Beste mensen,

Gisteren is er na de windows update een probleem ontstaan op mijn PC.
Krijg constant het bericht dat ik de dupe ben geworden van softwarevervalsing blabla en ik krijg een sterretje onder in mijn beeldscherm.
Na het bestandje RemoveWGA te hebben gedownload is bovenstaande verholpen.

Tot mijn grote verbazing kan ik ineens geen online films meer bekijken!

Ik krijg de volgende melding (zowel de online speler als mediaplayer zelf):
"Windows Media Player cannot play the file. If the file is located on the Internet, connect to the Internet. If the file is located a removable storage card, insert the storage card"

Op google heb ik hier niets over kunnen vinden.

Hebben jullie een idee wat ik kan doen om dit te verhelpen?

(Ga aub niet meteen roepen of ik een (il)legale versie heb en dat ik MS maar moet bellen)

Groeten,
Erik ;)
------------------------------------------------------------------

PorkyFrost
23 August 2006, 23:59
dat is volgens mij gewoon een fout bij dat filmbestand :damn:

assessor
24 August 2006, 00:08
dat is volgens mij gewoon een fout bij dat filmbestand :damn:

Dat zou inderdaad kunnen, maar het is wel heel toevallig dat de online films niet meer werden weegegeven precies op het moment nadat ik de update binnenkreeg (was namelijk films aan het bekijken op flurl.com) :frown:

Erik

compuchrisje
24 August 2006, 00:14
If the file is located on the Internet, connect to the Internet. If the file is located a removable storage card, insert the storage card"

Hier wordt duidelijk gezegd dat het bestand dat je oproept zich op een opslagmedium bevindt, dat kan via het internet (maar blijkbaar niet) of op een extern medium zijn.
Als je via internet geen file te zien krijgt, bestààt die locatie niet meer, zo eenvoudig is het.

assessor
24 August 2006, 00:36
Hier wordt duidelijk gezegd dat het bestand dat je oproept zich op een opslagmedium bevindt, dat kan via het internet (maar blijkbaar niet) of op een extern medium zijn.
Als je via internet geen file te zien krijgt, bestààt die locatie niet meer, zo eenvoudig is het.

Inderdaad, zo eenvoudig is het ;) not
Alleen zegt hij het ook bij filmpjes die het op een andere pc wel doen. De locaties bestaan echt nog wel....

Ik verwacht dat dit probleem vaker voor gaat komen bij andere mensen na de XP update. Op google staat op een forum ook dezelfde vraag: na windows update geen online films meer af kunnen spelen..

Simpel, maar ik hoop dat iemand mij toch kan helpen.

Erik

compuchrisje
24 August 2006, 00:48
Kan ook zijn dat je de instellingen voor je player opnieuw moet aanpassen. en misschien kan je ook eens op de microsoft site kijken wàt die update juist heeft veranderd?

FraiD
24 August 2006, 01:18
Misschien dom antwoord, maar heb je je pc al herstart??

Heb je het bestand ookal eens door een ander programma laten afspelen? ( VLC-player, QuickTimePlayer, ..)

Doe anders eens een systeemherstel, en kijk dan naar je windows-update en vink die update uit waarvan jij denkt dat die je MMP niet meer kan laten afspelen...

assessor
24 August 2006, 01:24
Al het bovenstaande heb ik al geprobeerd / gedaan.

Instellingen, andere players, systeemherstel, herstarten, update gecheckt, etc :angry:

Erik

Krikkie
24 August 2006, 08:59
En een systeemherstel naar een datum van voor de bewuste update...

Groetjes Krikkie

assessor
24 August 2006, 11:53
Hai allemaal,

Hier iemand met hetzelfde probleem. Op google verschijnt steeds meer over het niet meer kunnen afspelen van online media.

http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?threadid=259523


Groetjes,

Erik

FraiD
24 August 2006, 12:58
Open je MMP en kijk dan naar wat er veranderd is bij de instellingen, misschien ligt het antwoord daar gewoon ergens...

Download anders de nieuw WMP (Windows Media Player)
De nieuwste is de 11

Het kan zijn dat die update je 10 in een 11 heeft doen veranderen, herïnstalleer die 10 dan

Milo
24 August 2006, 13:02
Hoi allen ...
Dit is normaal denk ik , dit is een hak die M$ zet tegen softwarevervalsers.
Ze gaan users dwingen om een legale windows te kopen .
Dit door langsaam aan meer en meer windowsfeatures te disabellen.
Hmmm ... laat mij ff verder zoeken .... kheb da hier namelijk ook , alez en zeggen da het begonnen is met een leuk sterretje in de taakbalk ..... :)

assessor
24 August 2006, 17:31
Hey iedereen,

Bedankt voor het meedenken! Ik heb WMP10. Het downloaden van 11 lukt niet. Komt 1 of andere error te staan. Bij het proberen van andere dingen komt er weer fijn te staan dat ik niets meer mag downloaden. MS etters ;)

Hoe verwijder ik WMP het best? Dit lukt bij mij niet via configuratie - software.....

Erik

Peter.B
24 August 2006, 18:03
2.4 Hoe kan ik Windows Media Player geheel van de computer verwijderen?
Windows Media Player is een functie van het besturingssysteem en kan niet geheel worden verwijderd. Afhankelijk van de versie van de speler en Windows die u gebruikt, kunt u mogelijk wel teruggaan naar een eerdere versie van de speler, of kunt u de toegang tot de speler verwijderen.

Als u Windows Media Player 9 of hoger uitvoert, kunt u teruggaan naar een eerdere versie van de speler. Zie vraag 2.3 voor meer informatie.

Als u Windows XP Service Pack 1 of Windows 2000 Professional Service Pack 3 of 4 uitvoert, kunt u de toegang tot Windows Media Player verwijderen met de functie Programmatoegang en -instellingen. Hierdoor worden alleen koppelingen naar de speler verwijderd. De Windows Media Player-software wordt hierdoor niet verwijderd. U kunt de toegang tot Windows Media Player als volgt verwijderen:

1. Dubbelklik in het Configuratiescherm op Software.
2. Klik op de knop Programmatoegang en -instellingen en kies vervolgens een configuratie (bijvoorbeeld 'Niet-Microsoft' of 'Aangepast').

gabriel
24 August 2006, 21:03
hey
http://www.zdnet.be/downloads.cfm?id=59785&mxp=104
mogelijks kan dit je helpen ?

compuchrisje
24 August 2006, 21:19
'k Weet niet of dit zal helpen Gabriel, MS bekijkt de software van Assessor als illegaal. Ik denk dat Asessor best es een foontje pleegt naar de Microsoft desk hier in België.

assessor
25 August 2006, 13:00
Vandaag start ik mijn computer op en :

Online films kunnen weer bekeken worden! :eek:

Hartstikke mooi natuurlijk, maar wel vaag! ;)


Groet,

assessor

Milo
25 August 2006, 13:25
Vandaag start ik mijn computer op en :

Online films kunnen weer bekeken worden! :eek:

Hartstikke mooi natuurlijk, maar wel vaag! ;)


Groet,

assessor


Bevestigd alleen mijn vermoeden van mijn bovenvermelde post ...
Ergens een dwanmatige push naar het aankopen van een licensed product key

Normaal aan éne kant ....

Nikolas
25 August 2006, 13:30
Oplossing: Windows XP kopen...zo simpel is het.

gabriel
25 August 2006, 20:58
hey
mss een oplossing
ie - extra- internet opties - programma's - invoegtoepassingen beheren
even zien waar je "invoeg te passingen voor WGA vind en deze stoppen
nu zou het wel moeten lukken

dannyma
4 September 2006, 11:33
doen ik daar op die website te recht kwam werd ik overdondert door spyware is dat mischien het probleem en ( veel werk gehad om het terug eraf te krijgen ) brrrrr