Volledige versie bekijken : weer outlook problemen!!



sane
24 August 2006, 12:52
Hoi,
Ik heb laatst problemen gehad met MS outlook...die waren weg(ja na een format!!)
Maar nu begint de miserie opnieuw!!
Kan weer geen mails meer doorsturen/versturen!!
*Heb al gescand;Norton,S&D en Ad-aware
*heb ook al dat Normal.dot verwijderd(wat milo me vorige keer had geadviseerd)
@milo nu kunnen we mms die winword /a doen wat je wou proberen;)
(zie http://www.ivanhoejupiler.be/showthread.php?t=35415 (http://www.ivanhoejupiler.be/showthread.php?t=35415))

Nu plaats ik maar weer een hyjacklog;
Alvast bedankt voor de hulp.
SaNe

Logfile of HijackThis v1.99.1
Scan saved at 12:42:29, on 24/08/2006
Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180)
Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\WINDOWS\system32\LEXBCES.EXE
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\WINDOWS\system32\LEXPPS.EXE
C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccSetMgr.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\System32\GEARSec.exe
C:\Program Files\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
F:\Norton Ghost installatie\Agent\PQV2iSvc.exe
C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccApp.exe
C:\Program Files\SPAMfighter\SFAgent.exe
C:\Program Files\Common Files\Real\Update_OB\realsched.exe
C:\WINDOWS\system32\LVCOMSX.EXE
C:\Program Files\Logitech\Video\LogiTray.exe
C:\Program Files\Plaxo\2.10.0.32\PlaxoHelper.exe
C:\Program Files\PopTray\PopTray.exe
C:\Program Files\Logitech\Video\FxSvr2.exe
C:\Program Files\Symantec\LiveUpdate\ALUSchedulerSvc.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\Security Center\SymWSC.exe
C:\Program Files\Norton AntiVirus\SAVScan.exe
C:\Program Files\Microsoft Office\OFFICE11\WINWORD.EXE
C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\OUTLOOK.EXE
F:\Mijn Programma's\beveiliging-clean-backup\hijackthis\HijackThis.exe
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.ivanhoejupiler.be/
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Int ernet Settings,ProxyOverride = 127.0.0.1
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Koppelingen
O2 - BHO: Adobe PDF Reader Link Helper - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Program Files\Adobe\Acrobat 7.0\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: (no name) - {53707962-6F74-2D53-2644-206D7942484F} - C:\PROGRA~1\SPYBOT~1\SDHelper.dll
O2 - BHO: Windows Live Sign-in Helper - {9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6} - C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\Windows Live\WindowsLiveLogin.dll
O2 - BHO: Google Toolbar Helper - {AA58ED58-01DD-4d91-8333-CF10577473F7} - c:\program files\google\googletoolbar1.dll
O2 - BHO: NAV Helper - {BDF3E430-B101-42AD-A544-FADC6B084872} - C:\Program Files\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O3 - Toolbar: Norton AntiVirus - {42CDD1BF-3FFB-4238-8AD1-7859DF00B1D6} - C:\Program Files\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O3 - Toolbar: &Google - {2318C2B1-4965-11d4-9B18-009027A5CD4F} - c:\program files\google\googletoolbar1.dll
O4 - HKLM\..\Run: [ccApp] "C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccApp.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Symantec NetDriver Monitor] C:\PROGRA~1\SYMNET~1\SNDMon.exe /Consumer
O4 - HKLM\..\Run: [Cmaudio] RunDll32 cmicnfg.cpl,CMICtrlWnd
O4 - HKLM\..\Run: [SPAMfighter Agent] "C:\Program Files\SPAMfighter\SFAgent.exe" update delay 60
O4 - HKLM\..\Run: [NeroFilterCheck] C:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [TkBellExe] "C:\Program Files\Common Files\Real\Update_OB\realsched.exe" -osboot
O4 - HKLM\..\Run: [LVCOMSX] C:\WINDOWS\system32\LVCOMSX.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [LogitechVideoRepair] C:\Program Files\Logitech\Video\ISStart.exe
O4 - HKLM\..\Run: [LogitechVideoTray] C:\Program Files\Logitech\Video\LogiTray.exe
O4 - HKCU\..\Run: [PlaxoUpdate] C:\Program Files\Plaxo\2.10.0.32\PlaxoHelper.exe -a
O4 - Startup: PopTray.lnk = C:\Program Files\PopTray\PopTray.exe
O8 - Extra context menu item: E&xporteren naar Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: Onderzoek - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\REFIEBAR.DLL
O9 - Extra button: Real.com - {CD67F990-D8E9-11d2-98FE-00C0F0318AFE} - C:\WINDOWS\system32\Shdocvw.dll
O9 - Extra button: (no name) - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - %windir%\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe (file missing)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @xpsp3res.dll,-20001 - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - %windir%\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe (file missing)
O16 - DPF: {08BEF711-06DA-48B2-9534-802ECAA2E4F9} (PlxInstall Class) - http://down.plaxo.com/down/latest/PlaxoInstall.cab
O18 - Protocol: livecall - {828030A1-22C1-4009-854F-8E305202313F} - C:\PROGRA~1\MSNMES~1\MSGRAP~1.DLL
O18 - Protocol: msnim - {828030A1-22C1-4009-854F-8E305202313F} - C:\PROGRA~1\MSNMES~1\MSGRAP~1.DLL
O23 - Service: Symantec Event Manager (ccEvtMgr) - Symantec Corporation - C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
O23 - Service: Symantec Password Validation (ccPwdSvc) - Symantec Corporation - C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccPwdSvc.exe
O23 - Service: Symantec Settings Manager (ccSetMgr) - Symantec Corporation - C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccSetMgr.exe
O23 - Service: GEARSecurity - GEAR Software - C:\WINDOWS\System32\GEARSec.exe
O23 - Service: LexBce Server (LexBceS) - Lexmark International, Inc. - C:\WINDOWS\system32\LEXBCES.EXE
O23 - Service: LiveUpdate - Symantec Corporation - C:\PROGRA~1\Symantec\LIVEUP~1\LUCOMS~2.EXE
O23 - Service: Norton AntiVirus Auto-Protect (navapsvc) - Symantec Corporation - C:\Program Files\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
O23 - Service: Norton Ghost - Symantec Corporation - F:\Norton Ghost installatie\Agent\PQV2iSvc.exe
O23 - Service: Planner voor Automatische LiveUpdate - Symantec Corporation - C:\Program Files\Symantec\LiveUpdate\ALUSchedulerSvc.exe
O23 - Service: SAVScan - Symantec Corporation - C:\Program Files\Norton AntiVirus\SAVScan.exe
O23 - Service: ScriptBlocking Service (SBService) - Symantec Corporation - C:\PROGRA~1\COMMON~1\SYMANT~1\SCRIPT~1\SBServ.exe
O23 - Service: Symantec Network Drivers Service (SNDSrvc) - Symantec Corporation - C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\SNDSrvc.exe
O23 - Service: SymWMI Service (SymWSC) - Symantec Corporation - C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\Security Center\SymWSC.exe

Milo
24 August 2006, 17:58
Hoi Sane ,

Ik zie hier niks verkeerd eigelijk ...

Enkel PlaxoHelper.exe vind ik een rariteit .

Ik zocht dit op : verkreeg volgende info :



plaxohelper.exe



Threat (0 is low, 10 is high): 0
Effects: Email-toolbar and 'helper' by Plaxo.
Status: 'plaxohelper.exe' is not critical.
Path: plaxohelper.exe
plaxohelper.exe is related to the services provided by Plaxo (Plaxo.com). Plaxo is a email-helper application developed in a Web 2.0 style. Plaxohelper.exe was previously called installstub.exe until recent versions of Plaxo. Plaxo.com says "Installstub.exe or PlaxoHelper.exe ensure that your Outlook or Outlook Express address book is synchronized with the Plaxo servers."

Maar zoals je per Pmm al zei , dit is een tool die je zelf instaleerde om je adressbook up to date te houden.

Ik heb ook aan één van de mods gevraagd om dit probleem in een andere Categorie te zetten ..... want het heeft niets met Malware te maken nu .

Maar ik volg he toch verder op ;-)

Milo
24 August 2006, 22:20
Sane ,
dit topic is verplaatst omdat het probleem niet ligt aan onze beestjes maar wss aan een misconfiguratie bij Outlook.
We gaan stap voor stap beginnen.

Probeer hetvolgende eens :

Open Outlook

* Ga naar Extra / Opties / Emailinstellingen
* Kijk of Bij verbinden direct verzenden aangevinkt staat.
* Klik op Emailaccounts
* Vink Bestaande email accounts weergeven of wijzigen en klik op Volgende
* Normaal staat daar jou standaard email adres . Klik daarop zodat het blauw word en klik op wijzigen en kijk daar je gegevens na.
* Post hier mss je provider (Telenet of Adsl van ....) , ik zal je dan je instellingen geven ;)

Kijk ook eens bij Bestand of Offline Werken niet staat aangevinkt , Zo ja klik daarop en dan ga je terug naar Extra / Opties / Emailinstellingen en klik je op Verzenden/Ontvangen .

Succes

sane
24 August 2006, 23:00
Sane ,
dit topic is verplaatst omdat het probleem niet ligt aan onze beestjes maar wss aan een misconfiguratie bij Outlook.
We gaan stap voor stap beginnen.
Thx Milo voor de verplaatsing



Probeer hetvolgende eens :

Open Outlook

* Ga naar Extra / Opties / Emailinstellingen
* Kijk of Bij verbinden direct verzenden aangevinkt staat.
* Klik op Emailaccounts
* Vink Bestaande email accounts weergeven of wijzigen en klik op Volgende
* Normaal staat daar jou standaard email adres . Klik daarop zodat het blauw word en klik op wijzigen en kijk daar je gegevens na.
* Post hier mss je provider (Telenet of Adsl van ....) , ik zal je dan je instellingen geven ;)

*Bij verbinden direct verzenden stond aan
*accountgegevens/instellingen stonden allemaal goed(telenet)



Kijk ook eens bij Bestand of Offline Werken niet staat aangevinkt , Zo ja klik daarop en dan ga je terug naar Extra / Opties / Emailinstellingen en klik je op Verzenden/Ontvangen .

*Offline werken was niet aangevinkt.


Succes
Met de hulp van ivanhoejupiler.be zal dit wel lukken he:good:

Wat ik wel heel raar vind...we werken hier met 2accounts in windows...en die andere account heeft deze problemen allemaal niet??die kan gewoon mailen?
Dus aan office kan het dan niet liggen denk ik dan?

Thx SaNe

Milo
25 August 2006, 10:15
ahzo ....
Is het 2e account een account met beperkte rechten ?

sane
25 August 2006, 10:24
ahzo ....
Is het 2e account een account met beperkte rechten ?

Goedemorgen Milo,

Nee "beheerder van deze computer"zoals ikzelf ook.
Ben juist in documents en settings aan het snuffelen...naast elkaar leggen wat bij hem staat en wat bij mij...
Ik heb allesinds meer mapjes in mijne??
Nu is het wel zo dat ik hier het meeste op pc ben...mijne man kijkt alleen zijn mails maar en een beetje surfen...ik daarentegen installeer hier de progjes en "speel" veel mat de pc(geen spelletjes)
Maar ik vind het wel raar dat bvb het mapje van office/outlook bij mij veel voller is dan bij hem?
Ik heb al eens dat normal.dot bestand van bij hem naar mij gekopiert...kwestie van te testen wat ie nu doet....maar dat heeft niks opgeleverd:damn:
SaNe

Milo
25 August 2006, 10:30
Nee nee ... wis ALLE normal.dots.
Via start / Zoeken ... Zoeken naar Normal.dot in Deze Computer...

Alle selecteren en wissen.

sane
25 August 2006, 10:47
Nee nee ... wis ALLE normal.dots.
Via start / Zoeken ... Zoeken naar Normal.dot in Deze Computer...

Alle selecteren en wissen.

Gezocht,gevonden (1 bij hem/2 bij mij waarvan 1 verborgen) verwijderd
maar deze komen telkens terug als ik met outlook heb willen proberen van een mail te verzenden?
En ik kan nog niks verzenden?Blijft gewoon hangen wanneer ik op verzenden klik(zandloper)
Office word wil niet starten?als ik Word gewoon start gaat dat wel?
SaNe.

Milo
25 August 2006, 10:59
Office word wil niet starten?

Wil je daar mee zeggen dat Word niet wil starten ???? ik versta je reply niet

Milo
25 August 2006, 11:11
Sluit eerst alles af voor je je normal.dots verwijderd !!!

ik las hier in de vorige topic hetvolgende :

...mijne virusscenner blokkeerde de pc helemaal...kon nietmeer op Inet,geen mails meer sturen/ontvangen...zat volledig geblokkeerd.

Mag ik vragen welke virusscanner je gebruikt ?

sane
25 August 2006, 11:18
Wil je daar mee zeggen dat Word niet wil starten ???? ik versta je reply niet
Ja er komt zo een kaderke..."Microsoft office word 2003 wordt gestart als"...maar dat kaderke blijft daar staan samen met de zandloper.

sane
25 August 2006, 11:21
Sluit eerst alles af voor je je normal.dots verwijderd !!!

ik las hier in de vorige topic hetvolgende :

Mag ik vragen welke virusscanner je gebruikt ?
Norton antivirus 2004

Milo
25 August 2006, 12:12
Probeer hetvolgende eens :

Ga naar outlook ...

Kies Opties in het menu Extra van het hoofdvenster van Outlook en klik op het tabblad E-mailindeling.
Schakel het selectievakje Microsoft Word gebruiken voor het bewerken van e-mailberichten uit.

En zet de email opmaak in Rich text

sane
25 August 2006, 12:45
Probeer hetvolgende eens :

Ga naar outlook ...

Kies Opties in het menu Extra van het hoofdvenster van Outlook en klik op het tabblad E-mailindeling.
Schakel het selectievakje Microsoft Word gebruiken voor het bewerken van e-mailberichten uit.

En zet de email opmaak in Rich text

Ik heb dat vakje uitgevinkt....
:bloos: is rich text hetzelfde als html-indeling?
Mails versturen gaat nu...
Maar als ik vanuit een mail een link aanklik duurt het lang eer het doorlinkt naar I.E..
enne...outlook blijft dan gewoon hangen (handje blijft gewoon staan?-en dan moet ik weer afsluiten dat "outlook niet reageerd"

Milo
25 August 2006, 12:54
Copy / Paste die link in u browser
Klik voor de traagheid van die browser eens op Tools / Internet opties
Ga naar het tabblad Algemeen ( normaal kom je daar standaard op )
Delete daar dan uw Coockies en Temperary internet files alsook uw Geschiedenis .( Je doet dit door op die knoppen te klikken)

Vraagje heb je Crap Cleaner al geinstalled en gebruikt ( Zoals ik je vorige keer vroeg ?)
Zo niet download CrapCleaner hier : http://www.ivanhoejupiler.be/downloa...id=28&act=down (http://www.ivanhoejupiler.be/downloads.php?do=file&id=28&act=down)

en doe eens een opschoning ;)<!-- / message --><!-- sig -->

Good luck ;)

sane
25 August 2006, 13:09
Copy / Paste die link in u browser
Klik voor de traagheid van die browser eens op Tools / Internet opties
Ga naar het tabblad Algemeen ( normaal kom je daar standaard op )
Delete daar dan uw Coockies en Temperary internet files alsook uw Geschiedenis .( Je doet dit door op die knoppen te klikken)

Dit doe ik alle dagen...alles verwijderen(zelfs bijna autom.na elke surfbeurt,lol)



Vraagje heb je Crap Cleaner al geinstalled en gebruikt ( Zoals ik je vorige keer vroeg ?)
Yep,had ik al geinstalleerd en gebruik ik ook bijna automatich


Good luck ;)
Thx...het ziet ernaar uit dat mijn mailprogramma(voorlopig)terug werkt:good:
Bedankt voor je hulp
Groetjes SaNe

Milo
25 August 2006, 13:23
Thx...het ziet ernaar uit dat mijn mailprogramma(voorlopig)terug werkt:good:
Bedankt voor je hulp


Héél graag gedaan ;)
Mss best dat je deze page uitprint mocht je dit probleem nog eens hebben :)

sane
25 August 2006, 13:32
Schakel het selectievakje Microsoft Word gebruiken voor het bewerken van e-mailberichten uit.
En zet de email opmaak in Rich text

Moet ik nu dat vinkje altijd laten uitstaan?
Enne...die rich text is dus html-indeling?

Milo
25 August 2006, 13:40
Nee die rich text is géén Html indeling ....
Maar laat die 2 opties zo staan , dit voor de snellere werking van outlook :-)
Probeer eens dat vinkje terug aan te zetten na deleten van die normal.dot ......
Kijk dan eens of je kan ontvangen/ verzenden

sane
25 August 2006, 14:01
Nee die rich text is géén Html indeling ....
Maar laat die 2 opties zo staan , dit voor de snellere werking van outlook :-)

Euhhh dan heb ik maar 1 optie verzet...die rich text zag ik niet staan?... :bloos:




Probeer eens dat vinkje terug aan te zetten na deleten van die normal.dot ......
Kijk dan eens of je kan ontvangen/ verzenden
Dees heb ik getest...en als ik dat van word terug aanvink heb ik weer dezelfde problemen+ wanneer ik xp afsluit krijg ik een vensterke om het proces "winword.exe"te beindigen?

Milo
25 August 2006, 14:05
welke opties hebt ge allemaal ????????
want ik zit nu op het werk , en hier staat een Engelstalige Os

sane
25 August 2006, 14:13
welke opties hebt ge allemaal ????????
want ik zit nu op het werk , en hier staat een Engelstalige Os
Heb ff een printscreen ingevoegd

Milo
25 August 2006, 14:20
Wel als ge op da pijlke naast Html klikt , welke opties heb je dan ?????????

sane
25 August 2006, 14:52
Wel als ge op da pijlke naast Html klikt , welke opties heb je dan ?????????


Html
RTF-indeling
tekst zonder opmaak...
en ik denk dat je het laatste bedoeld??Kan ik dan nog mijn "handtekening en briefpapier"gebruiken bij mijn mails?

Milo
25 August 2006, 15:08
Wel als ik mij niet vergis en mijn engels is up to date dan is het optie 2

RTF-indeling

Rich Text Format - Indeling

En voor je 2 e vraag : Jazeker ....... pmm me anders je e-mail ... ik werk op et werk in rtf indeling en heb sig ;)

gabriel
25 August 2006, 16:59
dag SaNe
als je 2 account hebt waarom deze nie vergelijken met elkaar ?? er zal zeker een foute instelling zijn bij de ene

Milo
25 August 2006, 17:13
Niet noodzakelijk Gabriël.

sane
25 August 2006, 18:09
@Gabriël Daar had ik eerst al mee vergeleken maar die kan dus wel Office Word gebruiken om zijn emails mee te bewerken.

@Milo; PM gedaan met email-adres.
Ps.zal nu een paar u niet online zijn...mms tot vanavond,anders morgen.

Groetjes SaNe.

gabriel
25 August 2006, 20:51
hey Milo en SaNe
ik heb 2 pc's opbeiden staan iedentiek delfde prog's dus 1 cd die werkt voor de beiden
bij moeilijkheden zie ik gewoon naar de instellingen
de instellingen zijn juist dezelfde , behalve de namen de wachtwoorden e.d
gewoon via uw e-mail account controleren

Milo
26 August 2006, 02:12
hey Milo en SaNe
......
gewoon via uw e-mail account controleren



Lees Aub de vorige posts Gabriël , ik vind het tof dat je me wil bijspringen maar ik heb die etape al met Sane overlopen..... Heb je mss nog een tip die me waardevol kan zijn ?

Ik zit met het dillemma Word nu hier als je goed mee hebt gevolgd.
In caso kan je in account 1 Word gebruiken als email editor en in account 2 heb je er stande pede problemen mee.....

Ik daag je uit , verbaas mij aub ;)

sane
26 August 2006, 11:56
Hoi Milo,

Alles is oke hier nu(alé op dat word probleem na)
Maar het voornaamste voor mij was dat ik terug mails kon versturen...
Enne...ik kan ook mijn handtekening met banner terug gebruiken(zoals je al zei thx)
Ik ga dit wel nog volgen moest je nog een oplossing tegenkomen voor dat word probleempje.
Alvast hartelijk bedankt voor je hulp en tot de volgende.
Groetjes SaNe.

Milo
26 August 2006, 17:41
Ok ga vragen om dees dan nog even open te houden , ik kom met een oplossing ;)

gabriel
26 August 2006, 18:04
hey Milo
jij daagt me niet uit
in de familie zijn er verscheidene pc , bij probs komen die naar mij , gelukkig hebben die allen telenet ....... dus is de zaak "" eenvoudig "" op te lossen :: ik ken de instellen ' bijna uit het hoofd ' maar als SaNe een andere provider heeft ja dan kan ik niet helpen ik zou je willen helpen met mijn instellingen maar ik krijg die er nie op ((sorry ) denk nu maar nie dat er ""geheimen "" aan verbonden zijn

sane
27 August 2006, 15:22
hey Milo
jij daagt me niet uit
in de familie zijn er verscheidene pc , bij probs komen die naar mij , gelukkig hebben die allen telenet ....... dus is de zaak "" eenvoudig "" op te lossen :: ik ken de instellen ' bijna uit het hoofd ' maar als SaNe een andere provider heeft ja dan kan ik niet helpen ik zou je willen helpen met mijn instellingen maar ik krijg die er nie op ((sorry ) denk nu maar nie dat er ""geheimen "" aan verbonden zijn

Hoi Gabriel,
Aan de instellingen is niks verkeerd(btw..ik gebruik ook telenet)die staan allemaal goed.
Ik kan mails sturen,ontvangen...Het probleem lag/ligt enkel bij het feit dat ik Word nietmeer kan gebruiken als editor...dan begint het mailprogramma(MSoutlook)vreemd te doen en tegen te spruttelen.
Zover zijn we al....nu nog dat word-prob...maar we hebben tijd hé..ik kan tochal weer verder.
Groetjes SaNe.

gabriel
27 August 2006, 16:01
hey SaNe
in je printscreen staat word editor in beide gevallen niet aangevinkt
dus .....;even doen

Milo
27 August 2006, 17:12
Gabriel , dat is juist wat haar probleem veroorzaakt ;)

Milo
27 August 2006, 17:22
Sane ,

Sluit Word en Outlook af .
We gaan kijken of dat nu nog een proces actief blijft (wat dit kan veroorzaken) en gaan dat killen ..... we doen dit zo :

Drukt Ctrl + Alt + Del , ga naar Processen .
Dubbelklik op Procesnaam
Kijk dan of er een proces Winword.exe staat selecteer dat en druk op Proces beïndigen en antwoord Ja op de gestelde vraag
(Maar je moet niet vrezen als dat er niet zou staan ... da is zelf goe eignlijk :p)
kijk dan eens op de volgende lokatie ( best dat je dit kopieert en plakt in ee adresbalk---> de balk waar je www.eenhomepage.be intikt :) )

C:\Documents and Settings\Milo\Application Data\Microsoft\Sjablonen

En selecteer alles uit die map ( Ctrl+A ) en verwijder dat.

en vink dan je optie aan in Outlook en kij dan eens ;)

Succes

sane
28 August 2006, 23:12
Sane ,
Drukt Ctrl + Alt + Del , ga naar Processen .
Dubbelklik op Procesnaam
Kijk dan of er een proces Winword.exe staat selecteer dat en druk op Proces beïndigen en antwoord Ja op de gestelde vraag
(Maar je moet niet vrezen als dat er niet zou staan ... da is zelf goe eignlijk :p)

Hoi Milo,
Die winword draaide nietmeer....dat was al goed he;)


kijk dan eens op de volgende lokatie ( best dat je dit kopieert en plakt in ee adresbalk---> de balk waar je www.eenhomepage.be (http://www.eenhomepage.be/) intikt :) )

C:\Documents and Settings\hier zal ik mijn eigen naam maar invullen lol\Application Data\Microsoft\Sjablonen
En selecteer alles uit die map ( Ctrl+A ) en verwijder dat.

Het gekke is dat telkens ik outlook afsluit,als ik een mail(s) heb verstuurd,staat dat "normal.dot -bestand" er weer terug??

en vink dan je optie aan in Outlook en kij dan eens ;)
Ik kan wel terug met word werken!!:good:thx Milo!!
Zijn we nu van de problemen af?

Milo
29 August 2006, 00:09
Hey meisje .... Je mag het magische zinnetje ' Hier mag een slotje op 'uitroepen !!! :p
Dit hier :

Het gekke is dat telkens ik outlook afsluit,als ik een mail(s) heb verstuurd,staat dat "normal.dot -bestand" er weer terug??
Dat is volstrekt normaal.... die normal.dot is een leeg worddocument. een basis waarop word verder werk.
Is zo een normal.dot bestand niet aanwezig op uw pc dan maakt word er één aan .... maar dan duurt over het algemeen de word opstart iets langer.

Hoe zoiets in het vervolg voorkomen ?
Extra / OPties/ Opslaan
En zet Elke XX minuten opslaan op 20 of 30

Hoe merk ik die problemen ??????
Word begint héél erg traag op te starten en vertoont vertragingen .

Good Luck met M$ Word :)

gabriel
29 August 2006, 20:31
hey Milo
heb effen iets bij geleerd