Volledige versie bekijken : foto's overzetten naar pc met samsung sgh x660



joosjaa
24 August 2006, 14:57
Ik heb een datakabel gekocht voor de samsung sgh x660, alles geinstalleerd, drivers en software, maar als ik de handsetmanager 9.2 open en ik klik op bestandsbeheer om mijn foto's van mijn telefoon naar de pc te versturen staat bovenaan toestel met de mappen video, foto's, sound enz. maar als ik daar op klik om de mappen te openen krijg ik een venster met downloaden naar toestel mislukt. Onderin staat wel koppeling met telefoon geslaagd, dus hij herkent de telefoon wel. Ik heb meerdere keren alles eraf gehaald en opnieuw geinstalleerd, maar ik krijg nog steeds niets te zien wat er op mijn telefoon staat. Overigens als ik op contactpersonen klik haalt die wel de lijst van mijn contactpersonen van mijn toestel naar de pc. Kan iemand mij helpen? In apparaatbeheer werkt ook alles correct (geen uitroeptekens of vraagtekens)

seb
24 August 2006, 16:47
je moet je gsm als usb-stick laten herkennen door je pc en op je gsm modus voor gegevensopslag toelaten dan kan je normaal wel fotos omzetten

Trax
25 August 2006, 13:30
Samsung PC Studio 3 downloaden van de site. Werkt perfect. Heb er ook zo één.

Krijg jij je mail aan de praat op die gsm btw?



*edit
Hier de link: http://org.downloadcenter.samsung.com/downloadfile/ContentsFile.aspx?CDSite=BE&CttFileID=431075&CDCttType=SW&ModelType=N&ModelName=SGH-D600E&VPath=SW/200608/20060804150840500_Samsung_PC_Studio_3.exe

Je kan ook via bluetooth als je pc hierover beschikt.

joosjaa
25 August 2006, 15:35
Ik heb al een keer PC Studio 3 geinstalleerd, maar dat werkte ook niet (helaas). Op mijn gsm gebruik ik geen mail.