Volledige versie bekijken : Problemen met IE 6



JanE
24 August 2006, 15:07
Hallo,
Ik heb paar problemen met IE 6 waar ik nog een antwoord of oplossing voor gevonden heb.

Explorer wil de Adobe Flash Player niet uitvoeren.
Na installatie van deze player (versie 9) is het filmpje met de tekst: "Adobe Flash Player succesfully installed" zichtbaar,
maar enkele sites blijven naar de flash player vragen. bijvoorbeeld: www.planet.nl (http://www.planet.nl).

Verder stopt IE sinds een paar dagen bij enkele sites met de mededeling:
"In iexplore.exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak".
Informatie over deze fout: AppName: iexplore.exe AppVer: 6.0.2800.1106 ModName: ntdll.dll ModVer: 5.1.2600.1217

Alle updates zijn geïnstalleerd.

Iemand een idee?
Jan.

Jelle
25 August 2006, 16:14
Probeer allereerst je Windows (en dus ook IE) te updaten naar de laatste nieuwe versie, breng de Windows update site dus eens een bezoekje ;)
In de meeste gevallen lost dit het probleem op.

Soms kan je pc ook kampen met spyware en ook daar je een IE gebruiker bent en het probleem nu opeens krijgt kan daar wat mee te maken hebben. Plaats dus eens een HijackThis logje in het HijackThis forum. Alle info daarover vind je in dit topic (http://www.ivanhoejupiler.be/t37-lees-dit-vooraleer-je-een-hijackthislog-plaatst.html) ;)

Deze twee dingen zou ik alvast eerst doen vooraleer je verdere stappen doet.

gabriel
27 August 2006, 12:02
hey
http://windowsxp.mvps.org/IEFIX.htm
download even de rar file en je probs ( zouden ) opgelost zijn

JanE
30 August 2006, 13:30
Heren bedankt.

Met de laatste windows update is het probleem van het afsluiten van IE opgelost.

Heb nu alleen nog maar het probleem met de Adobe Flash Player.

Zal de voorgestelde acties eerst eens gaan uitvoeren.

Jan.

sane
24 October 2006, 20:30
Ik heb ook hetzelfde probleem ivm die flash player.
Op pagina's met bewegende beelden(vb proximus)staat er linksboven flash player ipv het bewegend scherm wat ik vroeger altijd zag?
Dan ga ik de flashplayer terug installeren maar er gebeurt nog(steeds)niks?

Bij de windows update kan ik deze 2 niet installeren,er komt telkens"mislukt"te staan?
KB922770: Beveiligingsupdate voor Microsoft .NET Framework versie 2.0
KB917283: Beveiligingsupdate voor Microsoft .NET Framework versie 2.0

Wie kent een oplossing?

alvast bedankt,SaNe

briardje
25 October 2006, 00:33
:frown::frown::frown:
Hey allemaal.
Ik zit met een serieus probleem.
Een drietal weken geleden heb alle laatste nieuwigheden van Microsoft geïnstalleerd op mijn pc.
Dus IE7, Messenger 8, Live Mail.
Het probleem is nu, telkens als ik ook maar een van deze programma's open gaat mijn modem uit.
Dus niet de internet verbinding valt weg, nee mijn modem "klikt" en gaat uit.
Na een minuutje of 2 gaan alle ledjes weer aan en heb ik verbinding.
Totdat, ik weer iets open.
Ondertussen heb ik deze programma's weer verwijderd en vervangen door de oude en zelfs een nieuwe instalatie gedaan, maar zonder enig nut.
Kan iemand mij misschien helpen met dit probleem.
Alvast THX:bow::bow::bow: