Volledige versie bekijken : gesloten



gabriel
24 August 2006, 21:18
hey
aan alle mod - admin- en andere verantwoordelijken van de site
ik vind dat een post geplaatst op vandaan toch vandaag niet kan gesloten worden
wat is dit voor een idioot spel ??????????
een tot twee leden kunnen een antwoord geven en dan foetschie gesloten
wie bepaald als een topic gesloten wordt ...:wall:

jurgenv
24 August 2006, 21:19
Welk topic? Als het probleem is opgelost dan worden ze idd gesloten, de posts erna zullen toch alleen maar zijn om de postcount wat op te krikken. ;)

Martijnc
24 August 2006, 21:19
Over welk topic heb je het?

gotenks
24 August 2006, 21:20
http://www.ivanhoejupiler.be/showthread.php?t=36383
Deze bedoelt hij denk ik. Allé het eerste deel ervan. :)

Yelleken
28 August 2006, 17:51
hetgene dat ik hierover ff kwijt wil (ni om ruzie te maken ofzo) is dat het mij al opgevallen is dat topics die met bijvoorbeeld het downloaden van films en hulp bij gedownloade films bij de ene persoon direct gesloten wordt omdat het over "illegaal" gaat en bij andere gaan zelfs administrators ff rustig de tijd nemen om te helpen met hetzelfde probleem (voorbeeld : http://www.ivanhoejupiler.be/t36413-audio-verluiden.html )

zoals al gezegd is niet om ruzie te maken maar het gaat hier over het al dan niet sluiten van topics

Sille
28 August 2006, 23:21
mmm mister_snoopy ik heb hier ook al veel vragen rond mijn gedownloade films gesteld en die werden niet gesloten. Je moet gewoon zien wat je vraagt. Ik vroeg overlaast nog hoe ik subs kan synchorniseren. Ze hebben mij toen ook geholpen. Er word hier gevraagt hoe je een avi kan converte word ook opgeslost. Geef mij is een voorbeeld van een topic die werd gesloten over zo'n vragen ?

Yelleken
28 August 2006, 23:46
mmm mister_snoopy ik heb hier ook al veel vragen rond mijn gedownloade films gesteld en die werden niet gesloten. Je moet gewoon zien wat je vraagt. Ik vroeg overlaast nog hoe ik subs kan synchorniseren. Ze hebben mij toen ook geholpen. Er word hier gevraagt hoe je een avi kan converte word ook opgeslost. Geef mij is een voorbeeld van een topic die werd gesloten over zo'n vragen ?

voorbeeldje, gaat ook over gedownloade films en wordt gesloten want daar is het illegaal: http://www.ivanhoejupiler.be/t35113-ondersteboven-films.html

Sille
28 August 2006, 23:55
deze mag normaal terug open hoor. martijnc doe die topic terug open dan moet je mijn topics al lang gesloten hebben.

Yelleken
28 August 2006, 23:56
je wou een voorbeeld...

Sille
29 August 2006, 00:05
ja ik heb het voorbeeld maar ik zeg het toch ik zal martijnc is pme en vragen wrm hij dicht is oke?

PeterN
1 September 2006, 12:11
hey
aan alle mod - admin- en andere verantwoordelijken van de site
ik vind dat een post geplaatst op vandaan toch vandaag niet kan gesloten worden
wat is dit voor een idioot spel ??????????
een tot twee leden kunnen een antwoord geven en dan foetschie gesloten
wie bepaald als een topic gesloten wordt ...:wall:

Zoals gepost worden topics gesloten als het probleem is opgelost. Dit om te vermijden dat er later offtopic wordt gegaan of andere vragen die in een apart topic thuishoren er worden aan toegevoegd. Als iemand nog ergens op wil reageren nadat een topic is gesloten, of als het topic ten onrechte is afgesloten voordat de volledige oplossing er is, kan hij altijd iemand van de beheerders even vragen het topic terug open te doen. Best doe je dat via de 'bad report post' button.


hetgene dat ik hierover ff kwijt wil (ni om ruzie te maken ofzo) is dat het mij al opgevallen is dat topics die met bijvoorbeeld het downloaden van films en hulp bij gedownloade films bij de ene persoon direct gesloten wordt omdat het over "illegaal" gaat en bij andere gaan zelfs administrators ff rustig de tijd nemen om te helpen met hetzelfde probleem (voorbeeld : http://www.ivanhoejupiler.be/t36413-audio-verluiden.html )

zoals al gezegd is niet om ruzie te maken maar het gaat hier over het al dan niet sluiten van topics

Het downloaden van films is illegaal. Die dingen kunnen we niet toelaten en moeten zoals MartijnC dit doet, gesloten worden.
Je zou ook eens op ons email adres moeten kunnen zien wat voor mails we hier binnen krijgen als er weer eens ergens iets niet 100% legaal gepost is op de site. Een gewone copy paste van een andere site bijvoorbeeld is zo gebeurd, maar later krijgen we mail van die beheerders dat we dat alles moeten aanpassen. Weer een pak werk dus. En zo komt hier vanalles binnen.
Vragen over zulke zaken moet je goed opstellen. Wij moeten niet weten als de film gedownload is, we moeten niet weten als een bestand gekopieerd is... Vragen over een applicatie kunnen beantwoordt worden. Een vraag als 'ik krijg mijn ondertitels niet onder de gedownloade film x' is illegaal.

Dat de ene beheerder dit anders interpreteert dan de andere ga je altijd hebben. Het zit immers soms in kleine woordjes. Maar we kunnen ons niet permiteren om illegale dingen op het forum te laten staan. Dus probeer altijd uw vraag zo goed mogelijk te formuleren;)