Volledige versie bekijken : telenet anti virus pakket



2B's
26 August 2006, 14:36
Ik weet niet meteen of deze topic hier thuis hoort maar toch. Telenet expresnet Turbo biedt hun klanten voor één computer een totaal en gratis beveiligingspakket aan met anti virus - anti spam - enz. Heeft iemand daar ervaring mee? Wat is de beoordeling hieromtrent? Ik heb expresnet turbo maar heb ook een betaalde panda met dezelfde mogelijkheden. Panda blokkeert echter mijn grabit of onderbreekt regelmatig mijn downloads zodat ik op zoek ben naar andere en betere middelen en als het gratis kan dan is dat natuurlijk meegenomen.

guillaume520
26 August 2006, 17:20
mijn opa heeft dat eens gehad en hij heeft het er afgesmeten . het blokeerd werkelijk alles

2B's
2 September 2006, 14:23
Blijkbaar zijn er hier nog niet veel mensen die daar ervaring mee hebben. Ik zal het bij gelegenheid zelf uittesten en mijn bemerkingen hier neerpennen. Doe zolang dit boekje maar dicht.

Peter.B
2 September 2006, 18:59
ik ben ook telenet gebruiker maar verkies toch om een eigen antivirus,enz programma op mijne pc te hebben.niet dat er nog eens andere personen tussen zitten.alléé dat is mijn mening,hé.
ik gebruik als antivirus nod32.

dannyma
4 September 2006, 10:37
ja ik heb het ook uitgeprobeerd en heeft en drukke interface en vraagt kracht van je pc .
maar voor telenet begon had ik al panda en ben er maar bij gebleven als en braaf hondje (lol)