Volledige versie bekijken : Ice bedankt



Mimosa
26 August 2006, 11:21
Mooi om hier alles eens terug te zien! Thx Ice! :good: En jij ook proficiat voor het vele werk dat je erin steekt!:good: :bow: :thx:

PSP-freaky
27 August 2006, 16:05
Hier sluit ik me helemaal bij aan.
Bedankt Icemar, dit is een geweldig, up to date forum dank zij jou!!!! :good: :bow: :good:

WhiteWolf
27 August 2006, 21:04
Hier sluit ik me helemaal bij aan.
Bedankt Icemar, dit is een geweldig, up to date forum dank zij jou!!!! :good: :bow: :good:

Volledig mee akkoord psp-freaky & Mimosa,bedankt & proficiat maatje voor al je inspanningen die je doet om psp en ani-shop staande te houden :good: :good: :good:

baronvonkneukel
27 August 2006, 21:17
Ice, thanks :good:
Latersssssssssssss;)

Icemar
27 August 2006, 21:59
Ik wil er nog wel aan toevoegen dat ik het niet alleen doet
beaaaaaatje is er ook nog maar die heeft momenteel ff niet zo veel tijd dus laten we haar ook niet vergeten wat ze allemaal voor ivh heeft gedaan

Mimosa
28 August 2006, 08:59
Ik wil er nog wel aan toevoegen dat ik het niet alleen doet
beaaaaaatje is er ook nog maar die heeft momenteel ff niet zo veel tijd dus laten we haar ook niet vergeten wat ze allemaal voor ivh heeft gedaan
Juist ja! @ Beaaaaaatje: sorry dat ik je ff uit het oog verloren was! Inderdaad ook zonder jou is dit niet mogelijk geweest! :good: Doe zo verder en tot kijk hier op de forums!

WhiteWolf
28 August 2006, 10:13
ook mijn excuus beaaaaaatje dat ik jou vergeten ben stom van me :shy: :shy: :wall: thx voor alles lief :good:

appelsap
28 August 2006, 10:52
:good: Beaaaaaaatje en Icemar super bedankt voor al de tijd en werk die jullie er in steken!!!! :good:

GuntherS
28 August 2006, 11:30
Volledig mee akkoord!
Beaaaaaatje en Icemar, bedankt!
Het is door jullie dat dit allemaal goed tot zijn recht komt ;)

Joga
28 August 2006, 12:08
proficiat ice en beaaatje ik kan hier niets meer aan toevoegen :good:

Nostradamus
28 August 2006, 14:58
Ja Ice en Beaaaaaatje, PRACHTIG werk al geleverd en heeeeeeeel veeeeeeeeeel van geleerd. Dit moet jullie enorm veel (vrije) tijd gekost hebben. Bedankt! Dat we nog lang allemaal samen mogen doorgaan! :bow: (y) :good:

vosy
28 August 2006, 15:57
ik ook moet jullie Icemar en Beaaatje bedanken :bow:
Door jullie weet ik nu wat aan te vangen met die computer en dat is natuurlijk crea's maken hi hi
dikke knuffel Vosy:)

Koshke
28 August 2006, 16:15
Ik sluit mij volledig aan bij alle vorige berichten in dit topic, kan er echt niets aan toevoegen. Beaaaaaatje en Icemar, dank voor jullie inzet, al jullie werk, jullie creaties opdat wij er allen van mogen genieten!

Mp3Tjoeper
28 August 2006, 17:19
Beaaaaaatje en Icemar,

Dank je wel voor al de lessen die hier op het forum staan :good:

Dank je wel voor het nuttig besteden van je kostbare vrije tijd

Dank je wel voor een nieuwe wereld die voor ons is open gegaan :bow: :bow: :bow:

Dank je wel voor alles,

Dank Je Wel

PSP-freaky
28 August 2006, 19:14
Ik 'ken' haar nog niet (hoop dat ze snel terug is) maar toch:
Beaaaatje jij ook bedankt, ik heb veel nuttige posts van je gelezen en er al heel veel aan gehad...... (y) :good: :bow:
Tot snel! ;)

Mimosa
28 August 2006, 21:01
ook mijn excuus beaaaaaatje dat ik jou vergeten ben stom van me :shy: :shy: :wall: thx voor alles lief :good:
Er is een spreekwoord dat zegt: "Uit het oog uit het hart". Maar in ons geval is dit zeker niet op ons Beaaaaaatje van toepassing he WhiteWolf? ;) :)

WhiteWolf
29 August 2006, 10:54
Er is een spreekwoord dat zegt: "Uit het oog uit het hart". Maar in ons geval is dit zeker niet op ons Beaaaaaatje van toepassing he WhiteWolf? ;) :)

Nee hoor bea'tje en icemar zijn voor altijd in mijn hart ;), ik heb mijn 2 vriendjes veel te danken, ik hou gewoon van deze 2 mensjes maar dat weten ze wel ;)