Volledige versie bekijken : Hoe van een HTML doc. naar JPEG?



veronique
26 August 2006, 16:04
Hoe kan ik van een afbeelding die in HTML document een JPEG maken om de kunnen bewerken met paint?Ik heb al geprobeerd op de afbeelding te gaan staan en opslaan,maar dan kan ik die niet opslaan ik kan ze wel kopieëren en plakken maar dan kan ik ze niet bewerken met paint.

Norke
26 August 2006, 16:09
Over welke afbeelding gaat het? (ps: vergeet niet dat afbeeldingen op internet vaak copyright protected zijn)

veronique
26 August 2006, 16:22
het is een afbeelding (HTML) van Salem's lot en het is toegestaan om ze te kopieeren of op te slaan en te
bewerken.Het is voor aan een wedstijd mee te doen.Ik krijg ze niet erop gezet.:damn:

Norke
26 August 2006, 16:25
Nogmaals, om welke afbeelding gaat het? :)

Het kan aan de scripting code van de html liggen, ofwel aan de afbeelding, ofwel aan je Paint preferences.

veronique
26 August 2006, 16:33
wat bedoel je met welke afbeelding ?Waar vind ik dat om wat een afbeelding dat het gaat:damn: Sorry dat ik dat niet weet.
Dat zijn de eigenschappen dan die afbeelding.Beneden die 2 afbeeldingen.

HyperText-overdrachtsprotocol
http://www.stephenking.nl/mailinglist05/0906september_files/page0002.htm
HTML Document

Norke
26 August 2006, 20:17
ik ben helaas geen lid op deze site. :( Ik zou het niet weten. Vertel dan eens wat er gebeurd tijdens het proces?

ghost
26 August 2006, 21:01
Als je hier (http://www.stephenking.nl/skfsalemslot.htm) op klik ,dan kunt je toch naar de afbeeldingen gaan van salems lot die kunt je toch opslaan als jpeg. Of is het dat niet wat je bedoelt?

veronique
26 August 2006, 21:12
neen Ghost het is voor een wedstrijd en het zijn 2 tekeningen of afbeeldingen en daar moet je de 5 fouten zoeken. Dus het moeten die tekening worden.Maar alvast bedankt .
Norke
Als ik die tekening rechts aanklik kan kan je normaal opslaan als doen, maar dat gaat bij deze tekeningen niet dus probeer ik die de kopieëren en op de slaan in word of exel. Maar dan kan ik die afbeeldingen niet onder paint bewerken.

Icemar
26 August 2006, 21:30
je kan toch screen prints maken en deze in paint bewerken

compuchrisje
26 August 2006, 21:38
Veronique, maak gewoon een printscreen van je scherm, dit is de toets helemaal bovenaan links in het pijltjesblok van je toetsenbord. Daarna open je Paint en klik daar in het menu op Bewerken - plakken.
Dan kan je je afbeeldingen bijknippen en ook bewerken.

veronique
26 August 2006, 22:27
ik krijg geen reactie als ik print screen duw.

veronique
26 August 2006, 23:02
ja eindelijk gevonden :shocked: ikduwde maar op printscreen en wist niet dat het dan in een klembord opgeslagen werd maar na een tijdje zoeken heb ik het eindelijk gevonden en zo kan ik dan toch eindelijk de tekening bewerken in paint.
Ik wil u allemaal heel fel bedanken voor me te helpen:bow:

groetjes veronique



deze mag gesloten worden