Volledige versie bekijken : dringend



koekeloe
27 August 2006, 17:33
hallo
mijn vriendin heeft een kinderdagverblijf en nu ben ik op zoek naar een programma of software om een evacuatieplan van het kinderdagverblijf op te stellen.een plattegrond van het kinderdagverblijf plus waar de gas staat eleckticiteitskast nooddeuren enz...

bestaat dit wie kan me helpen

compuchrisje
27 August 2006, 21:16
'k Vrees ervoor, misschien kan je best enkele overheidsinstanties hierover aanspreken? ofwel gewoon bv brandweer, rood kruis e.d., die staan vaker voor noodsituaties en hebben ook meer inzicht. Voor het progje zelf vrees ik nog méér...

koekeloe
28 August 2006, 16:34
oke bedankt voor uw antwoord .er mag een slotje op.bedankt

Icemar
28 August 2006, 16:52
als het goed is moeten er blauwdrukken zijn van het pand
en deze zou je dan inkunnen scanne en daar met bv paint icoontjes op zetten wat wat betekend

AMD
28 August 2006, 16:56
Misschien heb je wat aan een programma om schema's te maken?
Microsoft Visio is daar handig voor.

Groetjes Fabio

Milo
28 August 2006, 17:35
Of mss kan je dit met een soort binnenhuisarchitectuurprogje ....

3d droomhuis .... ? daar kan je toch op basis van een plattegrond je huis samenstellen , en volgens mij worden daar ook alle standaard dinges in meegegeven ...
Alez , kheb da eerlijk gezeg nog ni geprobeerd ...tis maar een gokske ;)

eventure
3 September 2006, 19:23
Microsoft Visio is daar idd zeer handig voor, en anders zou ik idd ook de Brandweer eens raadplegen. Die zullen je met plezier helpen (y)

Yelleken
3 September 2006, 23:18
die visio, wat houd dat eigelijk juist in (ergens te downloaden of een demo ervan ofzo?) Binnen een paar maand ga ik in een cursus die ik nu volg er ook mee leren werken maar ik zou graag al eens bekijken hoe en wat ;)

PeterN
3 September 2006, 23:26
Een demo (trial versie) en meer uitleg kan je bij microsoft vinden ;)
http://www.microsoft.com/belux/nl/office/visio/prodinfo/default.mspx

Ché
11 September 2006, 11:49
Visio is geen goedkoop prog. Kijk maar naar de prijzen (bron: het computerwinkeltje)

http://www.hcw.be/hcwcs/i/office2003/box_visio2003.jpg

PRO FULL € 689.00
PRO UPGRADE € 349.00
STD FULL € 279.00
STD UPGRADE € 139.90