Volledige versie bekijken : tomtom 710



crazyding
27 August 2006, 22:51
Ik weet het heb heel forum nogeens bekeken, maar ik heb een mio 168 met tomtom5 erop, werkt prima daar niet van. Heb mijn wagentje verkocht en ze willen er gpsje bij, dus doe ik dit; waarom;
ik gebruik enkel de navigatie vanmijne mio, de andere functies niet. Ik moet hem regelmatig opladen of de navigatie is eraf, en ik moet er alles terug opzetten.
Heb dit aleens tweemaal moeten doen. En da's knap vervelend vooral als je in't buitenland zit en je moet terug naar huis zonder navigatiesysteem. (en ik weet het daar zijn ook oplossingen voor al of niet betalend)

Maar to the point nu ik wil n'en tomtom 710 kopen, wie heeft er ervaring mee, is hij goed, of koop ik beter n'en 910? Want ik heb gelezen dat er vele problemen zouden zijn met de 710? Moet alleen kunnen navigeren en vooral de flitspalen,

grtz

crazyding

eventure
27 August 2006, 23:42
Ikzelf heb er geen ervaring mee, wel raad ik je aan eens te kijken op www.kieskeurig.nl (http://www.kieskeurig.nl).

mvg
RObbe

Tibo
18 September 2006, 08:27
Sorry voor de late respons...

Maar mijne pa heeft al een tijdje een 710 en kmoet zeggen het enige probleem dat hij had was dat de 710 zichzelf automatisch uitschakelde toen hij aan het opladen was in de wagen.....heeft iets te maken met slecht contact met het houderke...(niet dat dat ding staat te rammelen ofzo hoor.)...Oplossing...gewoon effe den upgrade van de firmware installeren en opgelost....het enige wat nu nog blijft is dat ie soms slecht contact maakt met het houdertje en dat hij dus geen stroom krijgt....kleine tik geven en het is opgelost..

Voor de rest niks dan lof over de 710, werkt snel en goed.

Hope this wasn't too late :p