Volledige versie bekijken : Codec probleem



Pirrewietje
28 August 2006, 03:05
Hallo iedereen,
ik wil een film branden met het Roxio MyDVD - programma, maar ik krijg telkens de foutmelding "Could not make a thumbnail. Make sure you have the appropiate decoder installed -47010"
Ik begrijp natuurlijk wel wat het probleem is, maar krijg het niet opgelost... heb al verschillende decoder-programma's gedownload, ik kan de film dus wel bekijken op pc maar op schijfje zetten gaat dus niet.
Hier op Ivanhoe ook G-spot gedownload en alles wordt nochtans alszijnde correct aangeduid.
Is er een een bolleboos die me kan helpen?
Alvast bedankt en groetjes :) !
Pirrewietje

dannyma
28 August 2006, 08:18
kan ik je eerst is vragen in welk formaat het filmpje staat ?
als het geen vob (dvd bestanden) gaat zal je eerst moeten converteren .
het nero brand progje heeft deze mogelijkheid maar ook niet altijd maar hopelijk lukt het bij u wel anders zijn er nog wel meer oplossingen maar proberen we eerst dit eens .

Licorne
28 August 2006, 16:50
Roxio...

Ok, waarschijnlijk een codec-conflict. Met een codec-pack heb je massa's codec's die je eigenlijk niet nodig hebt.
Probeer alsvolgt:
- Deinstalleer Roxio en installeer opnieuw. Met een beetje geluk lukt het nu wel :-)
- Heb je een codec-pack, deinstalleer deze een installeer enkel de nodige codecs (divx, xvid van koepie, ffdshow, ac3filter en nog een paar) of hoogstens een "standaard" codec-pack en geen full. Herhaal stap 1.
- als dit niet lukt contacteer je Roxio. Ik vermoed dat ze dat probleem wel kennen.

Pirrewietje
3 September 2006, 01:18
Hallo,

heb geprobeerd met de codecs te de-installeren en opnieuw installeren, werkt prima nu, hartelijk bedankt !!