Volledige versie bekijken : ik zoek tutorials



kingtommyboy
28 August 2006, 15:46
hallo,
ik had een tijdje geleden al eens de vraag gesteld hoe ik moest beginnen met programmeren. Iedereen zei toen een andere taal dus ik stond wéér geen stap verder :wall::wall::wall::wall::wall::wall::wall::wall::w all::wall::wall::wall::wall::wall:

Toevallig ben ik in het bezit geraakt van flash 8 :D:D:D waar ik de trotse bezitter van ben :D:D:D nu heb ik besloten om er mee te leren werken ;)
ik zoek dus tutorials over flash EN actionscript, je moet weten dat ik een echte beginner ben dus maar weinig kan doen met flash (ik heb ook geen ervaring met programmeren). Ik ben er wel al eens in geslaagt om een vierkantje te maken dat roteerd en verandert in een balletje maar verder ben ik nog niet geraakt de cursus of tutorial liefst in het nederlands.
btw: mijn libary is verdwenen en ik wil weten hoe ik die terughaal want die is vrij belangrijk :D(of weet iemand ergens een plaats met cursus in de buurt van de gemeente kontich? (ligt in antwerpen))

dus kan iemand mij uit de nood helpen? :cry:

alvast haaaaaaaaaaaaaaaaaaartelijk bedankt

thomassjiek

Icemar
28 August 2006, 16:04
http://www.ivanhoejupiler.be/f171-website.html

en dan met de naam icemar dat zijn allemaal diverse flashtuts voor flash8 en mx
je libery kan je terug zetten door op CTRL +L te drukken dan staat hij er weer

kingtommyboy
28 August 2006, 16:13
oke tnx :D daar kan ik al mee beginnen. wat die library betreft ik heb ze terug maar ik krijg ze als een apart kadertje en ze wil niet terug op de oorsprongkelijke plaats aan de rechterkant van het scherm gaan staan :(
maar voorlopig kan ik verder
als iemand nog meer gerief heeft het is altijd welkom :D

Icemar
28 August 2006, 16:16
je kan de andere schermen met de mis aanpassen zo dat je library er weer onder zal passen

kingtommyboy
28 August 2006, 16:43
euh mis? :) ma bon ik zal et wel zoeke
zeg btw da analoog klokje is ni simpel