Volledige versie bekijken : Probleem met muis



goodpitcher
30 August 2006, 23:58
hey
ik heb een probleem met mijn muis als ik hem naar punt a laat bewegen gaat hij naar punt b enz hij doet precies altijd het tegenovergestelde day wat ik wil doen,
ik hem al een online scan gedaan en met mijn nod32 virusscanner hem laten lopen en alles opgeruimd van cookies en altijd zeggen ze geen virus gevonden,dat is wel lastig werken zo met een muis die lastig doet
wie kan er mij helpen want ik wordt er zot van?:wall: :wall:

goodpitcher

Jelle
31 August 2006, 14:36
Misschien handig: welk merk/type heb je? :)
En hoe gebeurt de aansluiting? PS2 of USB?

Heb je dit opeens voor, of is ze nieuw ofzo? Als het bv. een Logitech is, zorg er dan voor dat je de nieuwste SetPoint drivers draait. Trek je muis ook eens uit en steek ze er weer in.

Probeer indien mogelijk uiteraard ook eens een andere muis om te zien of die het probleem ook heeft, al lijkt het me helemaal geen hardware probleem. Ik heb even gezocht, maar zo'n optie om de aanwijzer om te keren qua richting vind ik in ieder geval nergens :damn:

guillaume520
31 August 2006, 19:40
heb je een draadloze

zoja probeer eens opnieuw te connecten

goodpitcher
31 August 2006, 21:19
oeps sorry vergeten te zeggen,
het is een draadloze muis merk microsoft wireless intellimouse explorer 2.0
ik heb de driver er al eens opnieuw erop gezet de kabel uitgetrokken en het probleem begon ineens van de ene dag op de andere
groetjes

Nikolas
31 August 2006, 21:38
Lijkt me dan toch een malware probleem.
Post eens een HijackThis logje. Waarschijnlijk is dit gewoon een leuk virus ofzow.

eventure
1 September 2006, 17:47
Heb je al eens een andere muis aangesloten?
Probeer anders eentje te lenen ofzo van een kennis en kijk of die het ook heeft,
maar lijkt mij zeer sterk dat het aan de muis zou liggen!

mvg
Robbe

Sille
1 September 2006, 21:51
mss het lensje eens uitblazen? dunno he, anders eerst andere muis proberen idd. Lukt het daar ook niet mee, hijackthis logje plaatsen

goodpitcher
2 September 2006, 16:11
ik heb momenteel geen tweede muis maar ik heb mijn hijack logje geplaatst onder muis probleem
hopelijk is het te vinden
groetjes