Volledige versie bekijken : VOB bestand



irina
31 August 2006, 13:14
Beste vrienden , een klein vraagje , wie kan er mij aan een freeware programma helpen om een VOBbestand (film) om te zetten voor gebruik op een pocketpc , dus op een verkleind scherm , zodat het nodige geheugen beperkt wordt??:) :bow:
lieve groetjes irina

Milo
31 August 2006, 13:16
MAg ik de extentie die uw pocketpc gebruikt eens weten ?

Probeert hier ne keer :p : http://pocketland.nl/product.php?prod_id=25549

irina
1 September 2006, 20:48
Beste dank voor de hulp , we werken met TCPMP programma op de pocketpc het kan alle media files lezen , alsook AVI , DIVX , en MPEG filmbestanden , kan je daar iets mee?
Verder begrijp ik weinig van de werking van deze site !

irina
1 September 2006, 20:49
Beste dank voor de hulp , we werken met TCPMP programma op de pocketpc het kan alle media files lezen , alsook AVI , DIVX , en MPEG filmbestanden , kan je daar iets mee?
Verder begrijp ik weinig van de werking van deze site !:bow:

Sille
1 September 2006, 21:49
je kan vobs terug naar avi converte met winavi (is wel niet gratis)

irina
2 September 2006, 10:00
bedankt voor het antwoord ,we zullen erover denken , groetjes.........irina

dannyma
2 September 2006, 10:35
ik zou je een paar links kunnen geven naar site's waar je gratis kan afhalen maar dan denk ik dat ik tegen de kar van de moderaters van deze site gaat rijden .
ik zou zeggen gebruik het net meer intensiever en je komt er wel .

Sille
2 September 2006, 10:44
ik zou je een paar links kunnen geven naar site's waar je gratis kan afhalen maar dan denk ik dat ik tegen de kar van de moderaters van deze site gaat rijden .
ik zou zeggen gebruik het net meer intensiever en je komt er wel .

links van freeware mogen gepost worden hoor. En trails ook Maar geen links naar illegale toestanden. Wil je dit toch doen stuur dan een prive bericht naar de persoon ;). Maar ook wel geen links naar andere forums he

eventure
3 September 2006, 19:18
Is het nu eigenlijk al in orde gekomen?
Of ben je nog steeds op zoek?