Volledige versie bekijken : xara webstyle



sane
31 August 2006, 19:28
Hallo,
Ik wil mijn site aanpassen/opfrissen...ik had die in DW gemaakt en de buttens met xara webstyle.
Heb laatst een format c moeten doen en nu was ik dus alles(buiten mijn site die op server stond)kwijt.
Met alles bedoel ik mijn mappen in DW en Xara-projects.
Ik wil dus mijn nav.bar aanpassen(enkele knoppen bijzetten,en ook uitschuifmenu bijmaken ed.)
Nu komt dus mijn vraag...
Hoe moet ik die nav.bar/buttons terug in xara project brengen?
Ik vind op mijne server alleen maar de GIF. en JS.Script. terug?Die gif. kan ik wel in xara"slepen"maar dan kan ik er niks aan veranderen?
Kan iemand me mms verder helpen?
Ik kan ook de hele nav.bar opnieuw maken!!!:damn: :shocked:
Veeeeel werk,heb het al geprobeerd...maar vind de juiste kleuren nietmeer terug en die kleuren komen op al mijn buttons/pagina's terug.
Dus het makkelijkste zou zijn dat ik al mijn buttons gewoon terug in de juiste map van xara krijg.

alvast bedankt voor de hulp
SaNe.

Icemar
31 August 2006, 23:26
ik ben bang voor je dat je alle knoppen opnieuw zal moeten maken.
omdat xara een ander type project files heeft dan bv gif alleen

sane
2 September 2006, 11:10
ik ben bang voor je dat je alle knoppen opnieuw zal moeten maken.
omdat xara een ander type project files heeft dan bv gif alleen

Dat meent ge toch niet!!!:damn:
Er is dus geen manier om die bestaande buttons/navbar te integreren in het programma om zo erop verder te werken....doeme toch!!alé...dat worden weer nachtelijke uurtjes aan de pc!!lol
Kan je me wel vertellen welke mappen van het programma xara dat ik moet/kan opslaan om dit in het verleden te voorkomen?
Groetjes SaNe.

g_man
2 September 2006, 11:25
Dit kan je niet voorkomen...heb in 't verleden zelf ook mogen ondervinden... zelfs de map gesaved en daarna terug geplaatst waar het moest onder Xara, maar noppes. Bij output wordt dat verwerkt naar een gif...en there's no way back...mss ervoor zorgen dat xara op je c:\schijf staat en dan deze regelmatig genoeg backuppen...?

Icemar
2 September 2006, 17:40
in xara heb je een map zitten met de naam WSTemplates deze moet je bewaren hier zitten alle aangemaakte documenten op van je buttons

sane
3 September 2006, 10:34
in xara heb je een map zitten met de naam WSTemplates deze moet je bewaren hier zitten alle aangemaakte documenten op van je buttons

thx icemar,
Dan zal ik die map maar regelmatig in backup zetten vanaf nu.
Groetjes SaNe.

Icemar
3 September 2006, 10:42
graag gedaan dan doen we deze opslot