Volledige versie bekijken : nieuwe pagina in klein scherm



Tiger
31 August 2006, 21:58
Hey,

Ik kwam op een website die de pagina liet zien in een kleiner scherm.
Ik kon dan rechtsboven naast het kruisje de pagina vergroten of door de zijkanten uit te rekken zodat de pagina mijn ganse scherm vult.

Nu is het zo dat veel paginas op diverse website's steeds in een klein venster op mijn scherm komen en dan moet ik ze steeds uit rekken wat knap vervelend is.
Is er een manier om dit op te lossen.

lindavancolen
31 August 2006, 23:43
Als je normaal zorgt dat je laatste venster dat openstaat, uitgerokken is tot het hele scherm, dan venster sluiten, terug internet opstarten, dan zouden alle vensters schermvullend moeten zijn toch?
Ofwel : op de snelkoppeling van Internet Explorer bij je programma's in Start, rechts klikken, eigenschappen vragen en bij Uitvoeren : kiezen voor Gemaximaliseerd.

Peter.B
1 September 2006, 06:04
of als je vanboven rechts,waar je de pagina sluit (rood kruis) er naast op dat blauw vierkantje klikt,zal uw pagina ook de grote van het scherm hebben.

Tiger
1 September 2006, 16:26
Ik heb dat gedaan.
Uitrekken en dan alles afsluiten.

Als ik dan opnieuw op het net ga surfen dan kom ik terug het probleem met kleine vensters tegen.

Ik zal eens mijn pc afsluiten en heropstarten na het uit rekken van een pagina zoaks hierboven gezegd.

Bedankt

gabriel
1 September 2006, 18:25
hey
als je browers venster klein is druk dan even op F11