Volledige versie bekijken : bluetooth



gwenn
2 September 2006, 13:56
hallo ik heb een gsm en een bluetooth stick ze verbinden heel goed kan er veel mee doen ma nu was mijn vraag zou ik met mijn gsm gratis op wap kunnen via bluetooth

gwenn
2 September 2006, 19:05
help help help

kevindewachter
2 September 2006, 19:06
Over welk gsm merk en typeh ebben we het??

gwenn
2 September 2006, 19:25
een samsung x680

gwenn
4 September 2006, 18:03
niemand raad ??

spruit
4 September 2006, 18:10
hallo ik heb een gsm en een bluetooth stick ze verbinden heel goed kan er veel mee doen ma nu was mijn vraag zou ik met mijn gsm gratis op wap kunnen via bluetooth

nope, dat zal niet lukken...hier (http://nl.wikipedia.org/wiki/Bluetooth)vind je de definitie van bluetooth ;)

gwenn
26 October 2006, 18:31
hallo ik heb een een vraag bestaat er zo iets voor bluetooth om te chatten in de klas
en heeft iemand de stille ringtone van jamba op zijn pc staan
gsm type is samsung x 680
hopend op iemand zijn antwoord

Jule
26 October 2006, 20:59
hallo ik heb een een vraag bestaat er zo iets voor bluetooth om te chatten in de klas
en heeft iemand de stille ringtone van jamba op zijn pc staan
gsm type is samsung x 680
hopend op iemand zijn antwoord
Stille ringtoon? Volg deze link :
http://www.celldorado.com/NL/ADS/9543266/index.php?trackid=229381&TRANSID=40028602&_b=165628

Clioke16V
27 October 2006, 01:42
lol zo'n site's zijn rommel.

ABONEER NU, DE 1STE RINGTONE IS GRATIS.

best meer lezen dan alleen de plaatjes.

De eerste ringtone is gratis. Dit is een abonnementsdienst. De kosten bedragen € 3,00 per ringtone (+ sms download kosten), 3 ringtones per week. Stoppen? Stuur STOP naar 6464. Om zich aan te melden voor en gebruik te kunnen maken van de dienst moet u 16 jaar of ouder zijn en/of toestemming hebben van (een van de) ouders en/of de betalingsgemachtigde. Als u zich aanmeldt en/of de dienst gebruikt onderkent en bevestigt u dat u de Algemene en Specifieke Voorwaarden heeft gelezen, dat u deze heeft geaccepteerd en dat u voldoet aan de voor uw situatie geldende voorwaarden als hierboven genoemd. Celldorado werkt volgens de Nederlandse code of conduct voor SMS diensten.Ringtone heeft een frequentie van 15Khz of hoger.

Jule
27 October 2006, 09:34
:good: Yep Clioke, da's juist,:bow: maar je kan hem daar gratis beluisteren. Dus je kan het geluid gaan bewerken ...:evil: Je weet intussen ook of je het hoort of niet. Wat het irritante geluid heeft niks met leeftijd te maken, maar wel met de beschadiging aan uw oren en enige erfelijke aanleg... Ik dacht trouwens dat Celldorado in België geen licentie heeft.

AMD
27 October 2006, 09:54
Hoi gwen, wappen via bluetooth gaat helaas niet.
Bluetooth dient enkel om apparaten te laten connecteren en communiceren met elkaar (bv gsm - auto "car kit", gsm - laptop, ...)
Wappen wil zeggen dat je informatie gaat opvragen met je gsm via een gprs verbinding en kost je dus altijd geld en connectiekosten via je gsm operator.

Als je gratis ringtones en dergelijk wil kan je wel het volgende proberen:
Je kan met je pc op internet zoeken naar midi bestanden (muziek files) of je gebruikt mp3's als je gsm dat ondersteunt.
Dan gebruik je de bluetooth om je gsm met je pc te laten verbinden en dan plaats je de muziekfiles over naar je gsm.

Op die manier kan je altijd gratis ringtones, achtergronden, .... op je gsm krijgen.

Grtjs AMD

Clioke16V
27 October 2006, 10:10
Zo doe ik het ook.

Mattehh
27 October 2006, 17:34
Ik heb 'm op m'n gsm, als je geïnteresseerd bent , laat maar iets horen :)

Clioke16V
28 October 2006, 12:13
IS da ne mp3 ringtone waarvan de Hzt. zo hoog is dat menselijk oor deze niet meer hoort ?

of welk type bestand is dit ?

Mattehh
28 October 2006, 22:09
Mp3, maar ik hoor het geluid wel, maar m'n ouders niet, blijkbaar is dit iets met de veroudering van het gehoor volgens mij.

Clioke16V
28 October 2006, 22:11
Mja ik heb zo'n leuke samsung die niet kan bellen en trillen tegelijk.

Bedankt om het me te laten weten.

stallion
23 November 2006, 12:27
De fameuze stille ringtone vind je HIER (http://users.telenet.be/stallion/stil.mp3)
In MP3 formaat ;)