Volledige versie bekijken : cd rom



heideroosje
3 September 2006, 09:16
hallo,heb een probleempje met mijn cd rom iedere maal wanneer ik en cd insteek krijg ik de melding dat er geen schijf insteekt wie kan mij zeggen met welk probleem ik te kampen heb.:angry:

Pjj
3 September 2006, 09:48
Hmm,, ik ben een grote leek op hardware gebied, maar heb je je lens al eens afgekuist?

dannyma
3 September 2006, 11:32
ik wil niet negetief zijn maar ik denk dat je toe bent aan en nieuwe .
phillips heeft er al voor 35 euro .
heb dit ooit ook al gehad en mijn kop over gebroken en veel tijd mee kwijt gespeeld tot ik ontdekte dat en nieuwe en goedkopere oplossing was .

Nikolas
3 September 2006, 12:22
ik wil niet negetief zijn maar ik denk dat je toe bent aan en nieuwe .
phillips heeft er al voor 35 euro .
heb dit ooit ook al gehad en mijn kop over gebroken en veel tijd mee kwijt gespeeld tot ik ontdekte dat en nieuwe en goedkopere oplossing was .

Een CD lezer kost nog € 14.50, een DVD lezer nog € 20.
Branders gaan rond de € 35.

Goldie
3 September 2006, 12:48
hallo,heb een probleempje met mijn cd rom iedere maal wanneer ik en cd insteek krijg ik de melding dat er geen schijf insteekt wie kan mij zeggen met welk probleem ik te kampen heb.:angry:

Sluit je cdrom volledig? Hoor je hem ronddraaien eens je lezer toe is?
Het zou kunnen dat ie niet meer volledig afsluit. gaat ie soms ook vanzelf terug open als je hem sluit?

Fakke_Berto
3 September 2006, 14:52
Hallo,
Heb je een cd-rom met een borsteltje om te kuisen? Gebruik die eens. Er eens goed in blazen kan soms ook helpen. Het is waarschijnlijk gewoon een vuiltje op de laser. Zoniet, dan wordt het een nieuwe. Dan is de laser uitgeput of kapot.
Groetjes.

dannyma
4 September 2006, 09:37
hey nikolas ,
35 euro +- bedoelde ik omdat ik verwacht dat hij er ook gaat mee branden maar het kan goedkoper indeed (lol)