Volledige versie bekijken : batterijen draadloze muis



minoe
3 September 2006, 11:08
Verbruikt jullie draadloze muis ook zoveel batterijen ?Van mij toetsenbord nog maar één keer moeten vervangen terwijl het van mijn muis het zes of zevenvoudige is.

kevindewachter
3 September 2006, 11:24
Verbruikt jullie draadloze muis ook zoveel batterijen ?Van mij toetsenbord nog maar één keer moeten vervangen terwijl het van mijn muis het zes of zevenvoudige is.

Ja dat is bij mij ook zo. Mijn muis verbruikt veel meer batterijen als mijn toetsenbord. Ik ben dan ook overgeschakeld naar oplaadbare batterijen (veel handiger).

Nikolas
3 September 2006, 11:31
Ja, inderdaad, verdomde batterijvreters. Ik zit hier nu met een simpele set, maar de volgende die ik koop is wel emet een Dockingstation.

Veel hangt ook af van het merk, zo zal je bij een Trust de batterijen waarschijnlijk meer moeten vervangen,
dan bij bv. een Logitech, als is dat ook relatief natuurlijk.

Maar de MX1000 gaat bv. makkelijk een week mee.

eventure
3 September 2006, 13:27
pff mijn muis is ook veel te veel leeg,
kga ook eentje kopen me dockingstation denkek...

Mp3Tjoeper
3 September 2006, 13:36
idd het zijn echte stroom-junks, daarom werk ik met een docking station.
Nu nog enkel niet vergeten dat ding er in te stoppen hé ;) ( is me ook al overkomen hoor :shy:

vanic
3 September 2006, 13:41
idd het zijn echte stroom-junks, daarom werk ik met een docking station.
Nu nog enkel niet vergeten dat ding er in te stoppen hé ;) ( is me ook al overkomen hoor :shy:

inderdaad ... daarom heb ik er 2 met docking station

minoe
3 September 2006, 14:00
Wat bedoel je met docking station ?Gewoon met draad of zo zoals in de oude tijd

eventure
3 September 2006, 14:00
Nee das gewoon een staander waar je je muis inplaatst, terwijl je muis daarin zit laad ze op...

elmago
3 September 2006, 14:20
ik heb een Logitech muis met dockingstation, en dat werkt hier al anderhalf jaar probleemloos. Echt een aanraderke (y)

guillaume520
3 September 2006, 14:42
we hebben hier ook een logitech muis met dockingstation we hebben al een paar jaar en nog nooit nieuwe baterijen in moeten steken

compuchrisje
3 September 2006, 17:49
En ik had op den duur ook al een batterijlader als randapparatuur, terwijl bij de info van mijn draadloos spul stond dat dat niét aan te raden was. 'k Heb toen een vrachtwagen batterijen besteld.. sorry nee, grapje. Ook oplaadbare batterijen verslijten en hebben mettertijd méér tijd nodig om op te laden, zodat sommige zelfs 24 uur nodig hadden op den duur.
Dit meiske heeft dus haar ouwe toetsenbord (PS2) én een nieuwe usb-muis gekocht, wel een paar draden maar dat zendertje voor de draadloze set moet ook een plaatjes hebben, dacht ik. Ik ben dus een stapje teruggegaan.

minoe
3 September 2006, 21:18
Nee das gewoon een staander waar je je muis inplaatst, terwijl je muis daarin zit laad ze op...
Denk da ik mij ook zoiets ga aanschaffen.Wat is de prijs hiervan(ongeveer).

eventure
4 September 2006, 17:03
Je kan dit niet aanschaffen apart,
je moet er ineens een muis bijkopen.
wat de prijs is weet ik niet vanbuiten,
maar ik ga het even opzoeken...