Volledige versie bekijken : Handleiding Ghost 2003



reneerkens
5 September 2006, 13:36
Hallo,

Ik heb van iemand een cd-Rom Norton Ghost 2003 gekregen.
Bestaat er handleiding van ghost in het Nederlands?
Waar kan ik ze downloaden.

Groetjes,
Willie

Pilote
5 September 2006, 14:32
je heb een pm

theo0064
7 September 2006, 19:34
Weet iemand of er een gratis programma bestaat waarmee je ghost bestanden kunt terugzetten? Of een probeerversie van Ghost?
Heb net een nieuwe pc en er staat een backup van de leverancier op ide door ghost gemaakt is. Zou in geval van nood graag deze backup terug kunnen zetten.

Alicantina
11 September 2006, 00:08
De bedoeling is dat jij die KOOPT. Kopieren mag niet, en andere progs om een Ghost terug te zetten bestaan niet. Je moet zelfs dezelfde versie hebben als waar de Ghost mee gemaakt is.
Kan niet ?? Dan werk je illegaal en zwaar strafbaar.
Velen kopen een PC, liefst zo snel mogelijk, dure videokaart, etc. Later allerhande snufjes en hebbendingetjes...Maar een belangrijk en NUTTIG programma zoals Norton Ghost, van hooguit 70 à 80 €, kan er niet meer af. Met z'en allen goe bezig..........Laat ze de illegalen het land uitzetten, wij zullen wel illegaal werken en op die manier frauderen en stelen...want dat is het nu eenmaal. En als we het weten van anderen zouden wij hen leren hoe het moet ? Wat een hypocrisie !

PeterN
11 September 2006, 01:18
Integenstelling tot true image is er van ghost geen trial versie te verkrijgen. Het is daar direct erop of eronder :)
Een image programma gelijk ghost of true image is wel een gemak als je het officieel aankoopt. Doch had ik het graag gezien dat ze het maken van images zouden beveiligen, maar het terug zetten niet. Een officiele backup zou je toch steeds nog moeten kunnen terug zetten ook al heb je de orginele versie niet meer...
Maar dat is een andere discussie die niet veel gaat opleveren ;)

theo0064
11 September 2006, 10:43
De bedoeling is dat jij die KOOPT. Kopieren mag niet, en andere progs om een Ghost terug te zetten bestaan niet. Je moet zelfs dezelfde versie hebben als waar de Ghost mee gemaakt is.
Kan niet ?? Dan werk je illegaal en zwaar strafbaar.
Velen kopen een PC, liefst zo snel mogelijk, dure videokaart, etc. Later allerhande snufjes en hebbendingetjes...Maar een belangrijk en NUTTIG programma zoals Norton Ghost, van hooguit 70 à 80 €, kan er niet meer af. Met z'en allen goe bezig..........Laat ze de illegalen het land uitzetten, wij zullen wel illegaal werken en op die manier frauderen en stelen...want dat is het nu eenmaal. En als we het weten van anderen zouden wij hen leren hoe het moet ? Wat een hypocrisie !

MMMMMMMMMMMMMMM
Een reactie die ik hier niet gewend ben.
Mijn vraag was een volledig legitieme. Ben hier niet aan het solliciteren naar een illegale versie oid.
Ja idd aan mijn pc zijn enige eurie gespendeerd alsook aan de volledig legale software.
Hoop niet dat een dergelijke reactie als deze in de toekomst hier regel wordt.

Ché
11 September 2006, 11:56
De trailversies van dergelijke producten zijn teveel uitgekleed om ze fatsoenlijk te kunnen gebruiken. Ik vrees dat je het zal moeten aanschaffen.