Volledige versie bekijken : Acer Laptop "formateren"



Morphke
5 September 2006, 20:36
Probleem:

Nieuwe laptop gekocht van acer (Aspire 9412AWSMI), schoon machientje, en zou het graag geformateerd zien, ware het niet dat de recoverycd (die het laptopke zelf voorstelde te branden bij eerste opstart) wel bootable is maar met recoverysoftware van ACER.
Tot hiertoe geen probleem (lol) ware het niet dat er natuurlijk een fout gegenereerd word met de vriendelijke melding dat het niet mogelijk is te formateren???

Kan ik alsnog een eigen versie maken van mijn eigen XP versie of ligt de mogelijke oplossing op de verborgen partitie van 4G die voor 3,6G is beschreven?

Hopend op een oplossing,

Morphke :bow:

vanic
5 September 2006, 21:07
heb je een code voor de Windows XP versie op je Laptop van Acer ? ( home of PRO) en is dit dezelfde als je versie die je hebt...

wij hebben enkele weken terug nog een OEM van Medion op een acer ( wel desktop maar volgens mij is dit hetzelfde) gezet... wel moeten bellen naar Microsoft om deze te activeren via de code van Acer... ( is bijna altijd zo met een OEM)

wel opletten recovery is dan uiteraard niet meer mogelijk ;) ( als je alles formateert)