Volledige versie bekijken : kan bijlage in jpg niet openen



dewoef
6 September 2006, 03:22
hallo
ik werk met outlook en als ik een mail krijg met bijlage in jpg dan kan ik deze niet meer openen hoe het komt weet ik zelf niet 2 weken terug ging dat nog
wie weet een oplossing voor mij ?
al bedankt en de groeten van dewoef

de jean
6 September 2006, 03:33
eerst opslaan als ... dan openen ?

dannyma
6 September 2006, 11:45
wil zeggen dat je pc opdracht om te openen met wat geprogrameerd staat iets anders is met wat het moet opendoen .
verander dit naar met wat je het moet opendoen en zet vinkje bij dit type bestand altijd open met het progje waar je de jpg met opent .nadeel is als je dan weer iets anders moet opendoen moet je ook dit weer veranderen dus wat hier bovenstaat is betere oplossing .

dewoef
8 September 2006, 03:20
al bedankt voor de moeite maar is het niet mogelijk om gelijk welke bijlage te openen in microsoft outlook ik vond dat veel gemakkelijker je blijft dan in outlook en moet je niet naar een map gaan zoals hierboven uitgelegd
in feite versta ik het niet dat het vroeger ging en nu niet meer is dat bij jullie ook zo?
volgens mij heb ik niets verandert bij de instellingen en toch gaat het niet meer
iemand nog tips of wat info
de groeten dan de woef

de jean
8 September 2006, 04:39
al bedankt voor de moeite maar is het niet mogelijk om gelijk welke bijlage te openen in microsoft outlook ik vond dat veel gemakkelijker je blijft dan in outlook en moet je niet naar een map gaan zoals hierboven uitgelegd
in feite versta ik het niet dat het vroeger ging en nu niet meer is dat bij jullie ook zo?
volgens mij heb ik niets verandert bij de instellingen en toch gaat het niet meer
iemand nog tips of wat info
de groeten dan de woef

wijziging is er sinds een update van office ... heb ook al vanalles geprobeerd, maar de instelling komt steeds weer terug, office herinstalleren en niet meer updaten is een oplossing.

Nostradamus
8 September 2006, 12:31
Of systeemherstel ? :)

GuntherS
8 September 2006, 13:02
Ik dacht dat je bij je opties van outlook bij beveiliging moet kijken.
Daar staat ergens iets van bestanden die mogelijk een virus bevatten blokkeren ofzoiets.
Dit moet je dan uitschakelen.
Als je dan afbeeldingen wil openen, moet hij dat normaal wel doen.
Heb hier ook eens dat probleem gehad en toen ik dit had gedaan was het opgelost.
Wel altijd blijven opletten met wat je opent natuurlijk.

spruit
8 September 2006, 20:01
Ik dacht dat je bij je opties van outlook bij beveiliging moet kijken.
Daar staat ergens iets van bestanden die mogelijk een virus bevatten blokkeren ofzoiets.
Dit moet je dan uitschakelen.
Als je dan afbeeldingen wil openen, moet hij dat normaal wel doen.
Heb hier ook eens dat probleem gehad en toen ik dit had gedaan was het opgelost.
Wel altijd blijven opletten met wat je opent natuurlijk.

idd, maar dat is voor outlook express...;)

ik heb een tijdje geleden nog deze (http://www.ivanhoejupiler.be/t25555-outlook-expressmicrosoft-outlook.html)gepost, maar ja.....

minoe
9 September 2006, 00:55
Kan je deze niet veranderen via configuratiescherm>mapopties>bestandstypen>jpg>wijzigen,kiezen met welk progje deze wil openen en dan toepassen en ok.Heb dit vroeger nog voorgehad met outlook express en bovenstaande uitgevoerd en werkte

dewoef
9 September 2006, 14:09
bedankt voor de tip maar met micro office outlook verandert er niets dus nog kan nog altijd geen jpg openen
zal mijne office toch nog moeten heropzetten zeker
groetjes van dewoef

ghost
9 September 2006, 20:16
Zou dit helpen kijk naar topic nummer drie (http://www.ivanhoejupiler.be/t36813-geen-bijlage-zichtbaar-in-oulook.html)

dewoef
10 September 2006, 01:54
als ik een jpg bijlage wil openen komt er een nieuw venster met de tekst
toepassend is niet gevonden
ik weet het niet meer maar niets helpt

de jean
10 September 2006, 05:35
installeer anders eens het freeware proggie irfanview ...

http://www.irfanview.com/

dewoef
10 September 2006, 14:00
niets helpt ik zal er de brui moeten aan geven wou het herstellen zonder herinstal maar er zal anders niets helpen denk ik
iedereen al bedankt voor de moeite en tot nog meschien nog wat tips

de jean
10 September 2006, 15:00
niets helpt ik zal er de brui moeten aan geven wou het herstellen zonder herinstal maar er zal anders niets helpen denk ik
iedereen al bedankt voor de moeite en tot nog meschien nog wat tipsprobeer es met irfanview !!

dewoef
11 September 2006, 01:37
aan de jean heb het geprobeerd weer geen resultaat
toch bedankt

de jean
11 September 2006, 06:02
aan de jean heb het geprobeerd weer geen resultaat
toch bedankt ik snapper nix van ...

dewoef
11 September 2006, 13:39
om alle misverstanden te vermijden het is wel de bedoeling om in outlook mijn jpg bijlage te kunnen openen
groeten van dewoef

de jean
11 September 2006, 20:18
tja, hier gaat da vanzelf ...

dewoef
13 September 2006, 15:16
nu heb ik er mijne windows office prof 2003 eraf gesmeten en opnieuw geinstalleerd en nog heb ik hetzelfde probleem met jpg bestand
graag nog wat raad
groeten van dewoef

spruit
14 September 2006, 09:41
Kan je deze niet veranderen via configuratiescherm>mapopties>bestandstypen>jpg>wijzigen,kiezen met welk progje deze wil openen en dan toepassen en ok.Heb dit vroeger nog voorgehad met outlook express en bovenstaande uitgevoerd en werkte

ben je zeker van hetgeen minoe hier voorstelde? Aan welk programma is jpg gekoppeld bij jou?

dewoef
16 September 2006, 01:34
voorlopig om mijn jpg te openen sla ik ze op in mijn doc en dan open ik ze met windows viewer voor afbeeldingen en faxen
met welk prog is jpg bij jullie gekoppeld ?
graag een antwoord
groeten

de jean
16 September 2006, 06:32
irfan view

spruit
16 September 2006, 10:16
irfan view

bij mij idem ;)

dewoef
16 September 2006, 14:55
eindelijk is het in orde met irfan view
iedereen die geholpen heeft bedankt voor de moeite en het geduld ik ben dan ook geen krak op de pc dus mijne oude belgische frank is niet zo vlug gevallen als bij jullie nogmaals bedankt
wat mij betreft hier mag een slotje op
de groeten aan iedereen
dewoef

de jean
16 September 2006, 15:02
eindelijk is het in orde met irfan view
iedereen die geholpen heeft bedankt voor de moeite en het geduld ik ben dan ook geen krak op de pc dus mijne oude belgische frank is niet zo vlug gevallen als bij jullie nogmaals bedankt
wat mij betreft hier mag een slotje op
de groeten aan iedereen
dewoef iedereen kan nog bijleren ej ...