Volledige versie bekijken : kan bijlage in jpg niet openen



dewoef
6 September 2006, 03:22
hallo
ik werk met outlook en als ik een mail krijg met bijlage in jpg dan kan ik deze niet meer openen hoe het komt weet ik zelf niet 2 weken terug ging dat nog
wie weet een oplossing voor mij ?
al bedankt en de groeten van dewoef

de jean
6 September 2006, 03:33
eerst opslaan als ... dan openen ?

dannyma
6 September 2006, 11:45
wil zeggen dat je pc opdracht om te openen met wat geprogrameerd staat iets anders is met wat het moet opendoen .
verander dit naar met wat je het moet opendoen en zet vinkje bij dit type bestand altijd open met het progje waar je de jpg met opent .nadeel is als je dan weer iets anders moet opendoen moet je ook dit weer veranderen dus wat hier bovenstaat is betere oplossing .

dewoef
8 September 2006, 03:20
al bedankt voor de moeite maar is het niet mogelijk om gelijk welke bijlage te openen in microsoft outlook ik vond dat veel gemakkelijker je blijft dan in outlook en moet je niet naar een map gaan zoals hierboven uitgelegd
in feite versta ik het niet dat het vroeger ging en nu niet meer is dat bij jullie ook zo?
volgens mij heb ik niets verandert bij de instellingen en toch gaat het niet meer
iemand nog tips of wat info
de groeten dan de woef

de jean
8 September 2006, 04:39
al bedankt voor de moeite maar is het niet mogelijk om gelijk welke bijlage te openen in microsoft outlook ik vond dat veel gemakkelijker je blijft dan in outlook en moet je niet naar een map gaan zoals hierboven uitgelegd
in feite versta ik het niet dat het vroeger ging en nu niet meer is dat bij jullie ook zo?
volgens mij heb ik niets verandert bij de instellingen en toch gaat het niet meer
iemand nog tips of wat info
de groeten dan de woef

wijziging is er sinds een update van office ... heb ook al vanalles geprobeerd, maar de instelling komt steeds weer terug, office herinstalleren en niet meer updaten is een oplossing.

Nostradamus
8 September 2006, 12:31