Volledige versie bekijken : Norton 2006



Some_body
6 September 2006, 19:18
Heylala :bow:

IK heb een vraag je ivm Norton 2006,
Momenteel heb ik Norton 2006 antivirus op mijn pc staan , een officiele .
Nu mijn vraag ,,kan ik opnieuw Norton 2006 ( een andere versie , duitstallig )op mijn pc zetten ??? sjiek

Deze kan ik kopen in de mediamarkt in duitsland 21.99 € antievirus of Norton 2006 internet securitie voor 33.99 € :evil:

Greets Some_body :bow:

Ps ik weet niet of dit juits staat !!!

Simply
6 September 2006, 19:24
Als je de eerste verwijderd mag dat geen probleem vormen, moest je ze toch beide willen houden, lijkt me dit geen goed idee, of ze doen net hetzelfde of ze gaan elkaar wat tegenwerken.

Krikkie
6 September 2006, 20:16
Denk niet dat dat gaat.
Norton ziet bij installatie dat hij al geïnstalleerd is,wel een andere versie, en zal dus de bestaande versie overschrijven of verwijderen

Groetjes Krikkie

Some_body
6 September 2006, 21:01
Denk niet dat dat gaat.
Norton ziet bij installatie dat hij al geïnstalleerd is,wel een andere versie, en zal dus de bestaande versie overschrijven of verwijderen

Groetjes Krikkie

Dus met andere woorden , ik kan me deze zonder problemen aanschaffen en op mijn pc zetten:good:

Greets Some_body :bow:

Some_body
6 September 2006, 21:02
Als je de eerste verwijderd mag dat geen probleem vormen, moest je ze toch beide willen houden, lijkt me dit geen goed idee, of ze doen net hetzelfde of ze gaan elkaar wat tegenwerken.

Het is dus de bedoeling dat deze zijn termijn uit doet en dat dan de ander erop komt :good:

Gtreeetss Some_body :bow:

Krikkie
6 September 2006, 21:07
Dus met andere woorden , ik kan me deze zonder problemen aanschaffen en op mijn pc zetten:good:

Greets Some_body :bow:

Inderdaad, dat is geen probleem.
De vorige versie zal overschreven worden of verwijderd.
Je hebt gelijk met je redenatie!!! ;)

Groetjes Krikkie

Simply
6 September 2006, 22:55
In dat geval, klopt idd de versie van Krikkie ;) Ik dacht in eerste instantie dat je ze beide op je pc wou!

Some_body
7 September 2006, 10:29
In dat geval, klopt idd de versie van Krikkie ;) Ik dacht in eerste instantie dat je ze beide op je pc wou!

Nee ,nee , nee , deze wil ik kopen omdat ie zo goed koop is :D ,

Greetss Some_body