Volledige versie bekijken : TomTom 910 + film?



fryum
7 September 2006, 19:47
Heb me zopas een TomTom Go 910 aangeschaft.
Daarop kan men muziek en foto's plaatsen.
Maar nergens wordt iets vermeld over het afspelen van (divx)films.
Kan dit echt niet op dit toestel?

firefreak
8 September 2006, 20:30
Volgens mij is een gps niet bedoelds om films op te kijken.

Mvg.

fryum
10 September 2006, 08:10
Volgens mij is een gps niet bedoelds om films op te kijken.

Mvg.
Nee, dat is juist, maar technisch gezien is het mogelijk, enkel de software ontbreekt.
En ik zeg ook niet dat er naar een film zal gekeken worden tijdens het rijden ;)
Intussen heb ik al 2 (betalende) programma'tjes gevonden...nog even verderzoeken naar een gratis alternatief ! :D

eventure
10 September 2006, 17:52
In netwerk staat er een programma dat juist hetzelfde doet als jij wil,
ik heb hem niet direct bij me,
maar ik zal straks eens kijken.

mvg
Robbe

eventure
10 September 2006, 21:13
Oke dit staat er in de netwerk:

Van gps tot multimediabak
Als je ergens naartoe rijdt waar je zelfs blinderlings zou geraken, dan zit TomTom maar een beetje werkloos te koekeloeren op je dashboard. Maar nu is er Mediastudio voor TomTom, en daarmee kun je zelfs films bekijken op het display van dit navigatiesysteem! Je moet dan wel over een voldoende groot geheugenkaartje beschikken. 128mb volstaat voor een volledige speelfilm, zegt producent denda. De software zet, op je pc, een dvd automatisch om in een videobestand dat je TomTom kan lezen. Perfect voor de klein mannen tijdens een lange trip, of voor na de autorit als je ergens moet overnachten. Slim: De software detecteert zelf of je aan het rijden bent of niet, zodat hij de voorstelling desgewenst automatisch pauzeert en kan overspringen naar rij-instructies. www.denda.nl (http://www.denda.nl)
Met dank aan Netwerk!

ik hoop dat je hiermee geholpen bent...

fryum
11 September 2006, 18:02
Waarvoor dank !!
Jammer dat er nog steeds geen free soft voor te vinden is ;-)