Volledige versie bekijken : avondschool



Joga
7 September 2006, 22:33
ik zou graag in avondschool een cursus volgen voor photoshop of voor sites te maken. ik ben er nog altijd niet aan uit wat het gaat worden maar wat raden jullie mij aan? en als ik voor sites kies wat kies ik dan het best? html, php, ...
ik ben nog niet zo goed in sites maken dus ik denk dat php te moeilijk is, of niet?

compuchrisje
7 September 2006, 22:36
Ik denk dat je op jouw leeftijd best af bent met websites, maar welk onderwerp... zal je zelf moeten kiezen. Met photoshop wordt verondersteld dat je het programma al hebt of zal aankopen, al eens naar de prijzen gekeken? Denk dat dàt je keuze wel zal bepalen.

Joga
7 September 2006, 22:38
ok bedankt cc :) dan zal ik idd best voor sites kiezen maar het zou leuk zijn moest iemand mij ook kunnen helpen voor wat ik moet kiezen en wat er allemaal is.

bubsy119
7 September 2006, 23:32
Bert,
De volgende heb ik ondertussen gevolgd :
photoshop, html, dreamweaver, flash, freehand, illustrator, swift3D, php en mysql
Het grootste deel kan je ook gemakkelijk zelf thuis leren met het juiste boek erbij maar het interessantste vond ik wel php en mysql (wel html kennis vereist), natuurlijk leer je wel overal maar een basis en het grootste deel leer je door te blijven oefenen en wat je niet weet kan je natuurlijk altijd hier vragen. (leer je soms nog het meeste mee)

Joga
8 September 2006, 07:57
ik denk dat ik graag html zou doen of dreamweaver. het is dus de bedoeling dat ik beter wordt, zodat ik mijn sites mooier, beter etc kan maken. wat zou ik dan het beste nemen? html of dreamweaver?

bubsy119
8 September 2006, 10:41
Persoonlijk zou ik dan html kiezen, wanneer je dat onder de knie hebt kan je normaal ook wel zonder problemen met dreamweaver en andere werken. (Ik denk trouwens dat de meeste cursussen dreamweaver beginnen met een stuk html te leren dat je dan zelf gemakkelijk kan uitbreiden).

Perigo17
8 September 2006, 11:49
Hier staat volgens mij een goede cursus html voor beginners. Ze is online en gratis.......
http://www.mijnhomepage.nl/htmlcursus/lessenoverzicht.php

Joga
8 September 2006, 17:39
weet iemand soms waar ik dat dan kan volgen in de buurt van eeklo?

elmago
8 September 2006, 23:39
Hier staat volgens mij een goede cursus html voor beginners. Ze is online en gratis.......
http://www.mijnhomepage.nl/htmlcursus/lessenoverzicht.php

Yep, vind ik ook een heel goede. Als beginnend HTML-er is dit een zeer goede hulp, en dan nog in het Nederlands ook (y)