Volledige versie bekijken : Kent iemand deze registercleaner?



Mimosa
13 September 2006, 20:40
Kent iemand deze registercleaner? Zie link


http://clickxmagazine.zdnet.be/magazines.cfm?id=60152&mxp=128


En wat zijn de bevindingen??

compuchrisje
13 September 2006, 21:20
Voor zover ik kan lezen (heb dus niets uitgetest!!!!) doet deze cleaner wat anderen ook doen. Alles hangt natuurlijk af van de instellingen die je aanmaakt vooraleer je de scan laat doen. Met het repareren moet je al even voorzichtig zijn, soms verwijder je meer dan je oorspronkelijk had gewild.
Maar als je de taal van het prog begrijpt en er mee om kunt gaan, houdt niks je tegen het ook te gebruiken.

Mimosa
14 September 2006, 08:24
Ik zal het bij gelegenheid eens proberen.


Overbodige shortcuts, dll's, helpbestandjes; ze zijn allemaal eenvoudig te verwijderen. Mocht in de lijst een bestand voorkomen dat je wil behouden, dan kan je dat simpelweg aangeven door het vinkje voor het bestand te verwijderen.

Blijkt na het verwijderen van registerbestanden een programma niet meer goed te functioneren, dan kan je de bestanden altijd nog door Free Register Cleaner laten herstellen.
Windows 95/98/Me/NT/2000/XP/2003 Server

[freeware]


Als we dit lezen is er toch altijd een weg terug ook he? 'k Zal zien of het Nederlands is, want anders gebruik ik het zeker niet!

siegy
14 September 2006, 13:00
Pas maar op hè Mimosa met register kuisen ,,
dat heb je op een orgel ook ,,,daarna klinkt hij vals !!!

Zorg maar dat je eerst een back-up heb gemaakt!
want sommige registercleaners gaan drastisch te werk ,
ik hou mij bij Easy Cleaner 2.0 van toniArts automatisch eens in de maand en ben er tevreden van ,;

Mimosa
14 September 2006, 13:22
Bedankt voor de goede raad Siegy! Meestal zijn de documenten ook nog op stick enz... Maar ik zal eraan denken ;) Misschien toch niet doen?

Some_body
14 September 2006, 20:41
Hey Mimosa , :bow:
waarom gebruik je deze eens niet , is zeer eenvoudig in het gebruik :good:

http://www.zdnet.nl/downloads.cfm?id=58101

Greetss Some_body :bow:

compuchrisje
14 September 2006, 21:37
Zolang je niet alle opties maar klakkeloos aangevinkt laat, en zeker vinkjes weghaalt bij zaken waar je niet zeker van bent, zou elke cleaner de juiste acties moeten doen. Zou... eigenlijk is een cleaner zonder backupmogelijkheid geen goeie, je moet altijd dat stapje terug kunnen zetten. Kijk dus goed uit waar dat bestand belandt!

Mimosa
15 September 2006, 16:05
Hey Mimosa , :bow:
waarom gebruik je deze eens niet , is zeer eenvoudig in het gebruik :good:

http://www.zdnet.nl/downloads.cfm?id=58101

Greetss Some_body :bow:
Zal dat bekijken bij gelegenheid thx!

The_cobra666
15 September 2006, 22:05
Ik zelf geef de voorkeur aan Regsupreme, doet alles wat het moet doen en was daar voor al zeer tevreden van RegisteryCleaner van de zelfde maker. Leuke programma's! Doet wat het moet doen en zonder al die vele belletjes en trekkers.

Zelf ken ik je programma niet dat je voorsteld maar als clickx het voorstelt lijkt het mij wel betrouwbaar.

Mimosa
16 September 2006, 22:06
Regsupreme heb ik ook al dikwijls gebruikt, maar je kan dat telkens slechts een maand gebruiken en het duurt een tijdje voor je 't weer kan downen :damn: