Volledige versie bekijken : Email foto verzenden, Via Rechtermuis knop



teken
15 September 2006, 02:18
ik zou het volgende willen,

Als je op een foto sta met rechtermuis knop,
dan zou je moeten kunnen zeggen, verzenden naar email.
Hoe kan ik dit instellen ?

-Ik heb gezien met yahoo werkt het.
maar ik wil het met outlook doen.

Butterflyice
15 September 2006, 03:52
Je klikt op de foto, kiest voor : Kopieƫren naar... en dan kiezen voor e-mailontvanger.
Dan zou dat toch moeten lukken !!!!
Suc6 ermee

PeterN
15 September 2006, 08:14
Send to menu kan je zelf aanpassen. Als je via windows verkenner even naar de map /documents en settings dan de gebruikersnaam ga je daar een map zien staan 'send to'. Zorg wel dat in uw map opties ook systeem mappen worden zichtbaar gemaakt, anders ga je de map niet zien ;)
Als je nu deze map 'send to' open doet ga je alle items zien staan die je krijgt bij een rechtermuisklik en daar 'verzenden naar' ziet staan.
Wil je iets bij voegen. Bv outlook. Dan selecteer gewoon het ikoontje van outlook en rechtsklik 'maak snelkoppeling' De gemaakte snelkoppeling is hetgene dat in die map send to moet komen.
Samengevat: alle snelkoppelingen die je plaatst in de map 'send to' zullen de opties zijn die je kan kiezen bij een rechter muis klik en het item 'verzenden naar'.

Srry voor de vreemde uitleg, maar zit hier net voor een windows 2000 engelstalige pc, dus de namen kunnen in het nederlands en xp net iets verschillen. Mocht het niet duidelijk zijn, laat maar weten , dan kijk ik wel straks op een xp in het nederlands ;)