Volledige versie bekijken : krijg windows xp niet geinstalleerd



briardje
16 September 2006, 22:11
:wall::wall::wall:
Hallo,
Ik zit met een serieus probleem.
Door omstandigheden moest ik windows opnieuw installeren.
hiervoor gebruik ik een powerdisc 3.0 dvd. Dit is altijd zonder problemen gegaan. Tot nu. Ik heb zelfs 4 verschillende geprobeerd, die het normaal altijd gedaan hebben.
Ik start dus op van dvd, kies schijf C formateer die, en de instalatie begint. Daarna sluit de automatisch af, start opnieuw op en dan, is het gedaan, dan niets meer.
Nu zou de eigenlijke installatie moeten beginnen. Maar ik krijg niets anders dan een lichtblauwe achtergrond. Dit is de achtergrond die ik normaal ook krijg, alleen op de voorgrond zie je normaal dan die tekst van windows xp ed.
Wie o wie kan mij helpen??????????
Alvast bedankt.

Dirk

fcb brugge
17 September 2006, 09:12
ik heb dat ook een keer gehad ik wist niet wat ik moest doen heb dan maar me pc na de winkel gebracht en het bleek dat me harde schijf niet zo goed meer werkte heb dan een nieuwe laten steken en dan ging het terug

Kama5638
17 September 2006, 09:24
ik heb dat ook een keer gehad ik wist niet wat ik moest doen heb dan maar me pc na de winkel gebracht en het bleek dat me harde schijf niet zo goed meer werkte heb dan een nieuwe laten steken en dan ging het terug

Als het een oudere harde schijf is, is het ook aan te raden om bij het formateren NIET de optie snel formateren te gebruiken, zodat hij elke sector goed formateert. Het is te proberen hé ;)

dannyma
17 September 2006, 12:55
staat je bios instellingen wel goed ?