Volledige versie bekijken : Toetsenbord extra knoppen



Jipb
17 September 2006, 17:26
Hoi mensen,

Ik heb een vraag over mijn toetsenbord. er zitten allerlei extra knoppen op voor bv media volume enz enz dit snap ik allemaal. maar nu heb ik een vraag bij de knop e-mail. zou ik hier ook kunnen veranderen dat hij niet naar outlook gaat maar naar de site van gmail ozfo???? of is outlook in te stellen op outlook express?????

mvg,
Koen

ghost
17 September 2006, 17:42
Heb je logitech?

Kama5638
17 September 2006, 18:14
menu start --> programmatoegang en -instellingen --> aangepast --> duid je standaardprogramma's aan en vink "maak toegankelijk" aan.

Doe de test!!!

Jipb
17 September 2006, 18:15
ja het is een logitech toetsenbord

Yelleken
17 September 2006, 18:21
als je de driver van je toetsenbord vindt (densoods op het net) dan kan je via een progje dat bij de drivers hoort elke toets instellen naar hoe je zelf wil met logitech toetsenborden

Jipb
17 September 2006, 19:16
hmmm ik zal eens gaan zoeken naar de driver dan :)

al denk ik dat het niet gaat werken omdat hij dan een bepaalde i.net site moet gaan starten en ik niet weet of dat kan. maja niet geprobeerd is helemaal niets natuurlijk

Yelleken
17 September 2006, 19:18
normaal gaat dat zonder problemen hoor (ik heb ook ooit een logitech toetsenbord gehad en die knopjes waren ook allemaal angepast zelfs naar websites verwijzend, dus....)

ghost
17 September 2006, 19:20
ja het is een logitech toetsenbord

Dan kunt je dat ook veranderen in uw instellingen van logitech ( ik in ieder geval toch) . Als je uw software opend van logitech gaat je naar sneltoetsselectie je selecteerd email , en bij taakselectie ,website openen je zet uw url er in van g-mail en je klik op toepassen en ok.
Bij mij staat het zo .
één klein nadeel wilt je het terug tegoei hebben moet je op standaardinstellingen klikken.
http://i9.tinypic.com/2upe8h3.jpg

spruit
17 September 2006, 19:53
hopelijk is dat niet dat toetsenbord waar je zo moet op kloppen hé...:evil:

ghost
17 September 2006, 19:56
hopelijk is dat niet dat toetsenbord waar je zo moet op kloppen hé...:evil:

Nee het is een nief:p

Jipb
17 September 2006, 21:26
hmm ik heb zo'n menu helemaal niet bij mijn toetsenbord zitte ofzo hoor.. het is ook niet zo'n complexen maar 6 extra knoppen :)

maar ik denk dat het niet gaat werken wat ik wil. ik wil onder die knop de url van gmail gooie dat ie daar heen gaat mar ik zie nergens bv bewerk ofzo of dat je een url kan invoeren :)

toch bedankt allemaal en als je het toch weet zou die zwaar relaxt zijn

ghost
17 September 2006, 21:31
Misschien kunt je ook eens de type doorgeven welke logitech je hebt en dat iemand daar een oplossing voor vind:)

Jipb
17 September 2006, 22:13
logitech internet pro keyboard

ghost
18 September 2006, 19:37
En als je bij start => alle programma's =>logitech kijkt, hebt je daar dan iTough staan ? Als je dat hebt kunt je het ook daar veranderen , dan krijg je zo een venster . Allee weer bij mij toch :rolleyes:
http://i9.tinypic.com/2h4b0wz.jpg

Jipb
18 September 2006, 22:02
ik heb er geen logitech mapje instaan (er zat ook geen cd bij me toetsenbord)