Volledige versie bekijken : Weeral vraagje over headset.



Tunie
18 September 2006, 17:37
Ik heb hier al een tijdje zitten rondzoeken,maar heb niet echt gevonden wat ik zoek.
Ik ben van plan een 5.1 headset te kopen. Liefst met usb omdat ik toch altijd men headset op heb en omdat ik dan met een externe "eigen" geluidskaart kan werken wegens mijne een gewone onboard is.
En na een paar uurtjeslezen en zoeken heb ik deze 2 gevonden:

1) Zalman ZM-RS6F samen met micro. In combinatie met de bijhorende usb geluidskaart. ZM-RSSC

2)]http://www.icemat.com/products/icematsiberia/icemat_siberia_usb_headset Bij deze zit ook een externe geliudskaart bij.


Mijn persoonlijke voor de zalman. Omdat de icemat maar 1 stekker heeft waar de signalen door moeten gaan en de zalman word iedere speaker apart gesignalleerd. Dus denk ik dat het geluid daar beter gaat zijn. Of ben ik hier totaal mis en heeft de geluidskwaliteit niets te maken met het aantal stekkers. Want die van icemat is dan weer een 7.1 wat in theorie dan weer beter is dan de 5.1.
Ik heb al verschillende revieuws gelezen en ze waren voor beiden steeds positief.

Alvast bedankt.

Tunie
18 September 2006, 17:41
Wat ik was vergeten te melden. Hij dient 100% om te gamen. 99% BF2 en binnen kort waarschijnlijk BF2142 of Quace wars.