Volledige versie bekijken : Rechtermuisknop werkt niet als ik op bestanden of mappen klik



tomreunes
22 September 2006, 17:59
Als ik, waar dan ook op mijn pc, op de rechtermuisknop druk om de opties openen/kopieren/snelkoppeling enzoverder te krijgen, krijg ik een foutmelding van Windows dat er een fout is met Explorer.exe.

AppName: explorer.exe AppVer: 6.0.2900.2180 ModName: pwrisosh.dll
ModVer: 3.0.0.0 Offset: 0000338d

Kan iemand me helpen door te zeggen wat ik eraan moet doen?

Ik heb het probleem sinds gisteren, wanneer ik een virusscan uitgevoerd heb.

Gertjeeuuhh
22 September 2006, 19:32
Heej,

Druk op CTRL-ALT-DELETE en klik dan bij processen en dan op explore.exe en dan op proces beëindigen. Als je dat gedaan hebt herstart je ff je pc en dan zou het goed kunnen dat je probleem opgelost is, indien niet moet je aan iem anders vragen hier...

Bye

tomreunes
22 September 2006, 21:09
Deze manier werkt niet, heeft iemand nog ideeën?

Toch bedankt, Gertjeeuuhh

ghost
22 September 2006, 21:13
Systeemherstel al uit geprobeerd?

compuchrisje
22 September 2006, 22:54
'k Hoop dat je al je windows updates binnen hebt gehaald?
Kijk dan eens verder op de microsoft site en zoek naar Tweakui oftewel Powertoys. Daar kan je diverse onderdelen downloaden (gratis) maar tweakui op zich is al voldoende. Het is wel engels, dus ik hoop dat je alles erin verstaat. Maar je mag altijd om advies vragen voor de instellingen.

woepi
22 September 2006, 23:12
Probeer ook eens met dit
http://www.ivanhoejupiler.be/downloads.php?do=file&id=179

tomreunes
22 September 2006, 23:54
Systeemherstel al uit geprobeerd?
Systeemherstel stond gisteren nog niet ingeschakeld. Ook mijn delete-functie werkt niet, zelfde foutmelding. Nu ga ik bovenstaande tips proberen. Al bedankt

tomreunes
23 September 2006, 08:36
Geen van deze werkt

ghost
23 September 2006, 08:56
Doe dit eens Klik hier (http://www.ivanhoejupiler.be/t11860-wat-te-doen-wanneer-je-computer-genfecteerd-is.html)

tomreunes
23 September 2006, 21:31
Nog steeds geen succes... Het probleem zit in explorer.exe maar bestaat er een bestand die dat proces doet starten? En pwrisosh.dll is een bestand van PowerISO, moet ik dat misschien verwijderen of heeft dat er niets mee te maken ?

ghost
23 September 2006, 21:38
Nog steeds geen succes... Het probleem zit in explorer.exe maar bestaat er een bestand die dat proces doet starten? En pwrisosh.dll is een bestand van PowerISO, moet ik dat misschien verwijderen of heeft dat er niets mee te maken ?

Jama je moet eerst dit eens doen gelijk jurgen het heeft beschreven
http://www.ivanhoejupiler.be/showthread.php?p=250348#post250348
Daarna kunnen we nog zien hoe of wat .

nojs
23 September 2006, 21:43
gelieve die dr web te doen :) die jurgen zegt

compuchrisje
23 September 2006, 21:47
Heb je wel al eens nagekeken of je wel het juiste device hebt gekozen bij installatie? Kijk eens in configuratiescherm, hardware, apparaatbeheer, hoeveel en welke muizen je terug kan vinden. Is het usb, ps2... zijn de juiste drivers en software geïnstalleerd?

tomreunes
24 September 2006, 10:24
Probleem is verholpen, toch bedankt aan iedereen. Er zat een fout in het pwrisosh.dll-bestand. Ik heb het geherinstalleerd en alles werkt weer. Enkel mijn HotKeys werken nu niet meer

Prodigys_144
1 October 2006, 16:30
Hey, Ik heb dit probleem sinds vandaag ook, en ook bij mij zegt ie dat pwrisosh.dll iets mee te maken heeft. Bij mij staat die op C:/Program Files/PowerIso. Dit is echter een prog voor iso bestanden te kunnen uit pakken, wat het ermee te maken heeft weet ik niet maar wat ik ga doen is dat bestand eens proberen te vervangen door een verse DLL bestand gedownload van internet....

Probeer jij ook eens zou ik zeggen ....

Groeten, Prody

Prodigys_144
1 October 2006, 16:31
Srry, ik zag je post niet staan

Groeten, Prody