Volledige versie bekijken : Hoe foto's beveiligen tegen downloaden op Windows live spaces?



Patrix
25 September 2006, 11:31
Hallo iedereen,

Is het mogelijk om je foto's op Windows live spaces te beveiligen tegen het downloaden ?
Gezien ik iedereen toestemming geef om mijn space te mogen bekijken,kan ook iedereen de foto's die ik erop heb gepubliceert downloaden.
Ik heb reeds van verschillende mensen vernomen,dat men je foto's kan misbruiken voor andere doeleinden.
Daarom de vraag,kan ik deze beveiligen.

Greetz,
Patrix

Clioke16V
25 September 2006, 12:09
Hallo iedereen,

Is het mogelijk om je foto's op Windows live spaces te beveiligen tegen het downloaden ?
Gezien ik iedereen toestemming geef om mijn space te mogen bekijken,kan ook iedereen de foto's die ik erop heb gepubliceert downloaden.
Ik heb reeds van verschillende mensen vernomen,dat men je foto's kan misbruiken voor andere doeleinden.
Daarom de vraag,kan ik deze beveiligen.

Greetz,
Patrix

Zet bij elk plaatje DEMO bij in de afbeelding ( scheef door de afbeelding )

De mensen zien de afbeelding nog steeds goed staan, maar toch waardeloos om er iets mee te doen.

aaargh486
25 September 2006, 16:39
An sich is het onmogelijk om ze te beveiligen. Als iemand de foto kan zien, an hij deze ook downloaden. Je kan ze natuurlijk waardeloos maken door er DEMO over te zetten, maar dat is niet leuk vooor de gewone gebruiker en als ze de foot echt willen, halen ze dat er gewoon af.