Volledige versie bekijken : Regelafstand



siegy
25 September 2006, 14:59
Hallo ,;

vraagje over nieuwbericht bij Hotmail ?

telkens bij een bericht typen en naar de volgende regel ga met de schiftknop ,,, slaat die een regel over ,,

zeker zo ingesteld, maar weet niet meer hoe of waar !

heb al eens gekeken bij zoeken MSN en Google en die zeggen bij Alinea & opties in Hotmail ,maar ik vind die optie niet ???
html staat hier aan;
Bij mij staat er in Alinea,,,, normaal (p) -dan 6 stuks kop-teksten en dan vooraf opgemaakt (pré)

Heb ook al Control+1 geprobeerd dat werkt alleen bij Outlook ,

wie weet raad ??

g_man
25 September 2006, 16:43
Hallo ,;

vraagje over nieuwbericht bij Hotmail ?

de schiftknop



Je bedoelt je "Return" zeker.
Om gewoon een regel lager te gaan gewoon op het pijltje naar beneden drukken. Bij een Hard Return gaat die een regel overslaan. Of dit een instelling is weet ik niet... :)

siegy
25 September 2006, 19:33
Sorry-G_man ,
foutje "

Natuurlijk bedoel ik de Enter knop ,en niet shift;
gewoonlijk gebruik ik die Enter om naar de volgende regel te gaan ,;
NB.als ik die Enter hier in het typblad gebruik en op Outlook Express dan werkt het wel, trouwens in de meeste typbladen,;

en bij mijn Hotmail slaat hij een regel over ,het is dat wat ik niet snap,?

een uitleg van Microsoft (zie hier (http://office.microsoft.com/nl-nl/assistance/HA010347691043.aspx?mode=print)) zegt als je control +1
doet slaat hij 1 regel over en controle+2 dubbel regel en bij control+5 1½ regel ,;
maar niets over regelafstand Hotmail >nieuw bericht typen <

inderdaad, niet" als ik het pijltjes toets gebruik,dan gaat hij naar de volgende regel maar die pijl gebruikte ik nooit !
Als er volgens jou geen instelling is, zal ik die pijl maar gebruiken ,;

compuchrisje
25 September 2006, 21:45
Heeft een effect als je tegelijk de shift-knop ingedrukt houdt, terwijl je Entert?

siegy
25 September 2006, 22:01
Ja compuchrisje,;
leuk gevonden ,
dat is ook een goeie truk,
dan verspringt er inderdaad ook maar een regel !

compuchrisje
25 September 2006, 22:05
Owkee, dan weet ik het ook weeral haha.

siegy
25 September 2006, 22:21
Zou graag nog willen weten of dat bij nog meer Hotmail gebruikers het geval is,?

b.v.b. als je > in nieuwe post bij Hotmail < op Enter klikt er een regel wordt overgeslagen ???

siegy
26 September 2006, 14:59
bij niemand dus ,??????

mag slot op,!