Volledige versie bekijken : Paint Shop Pro



pluutje
27 September 2006, 14:20
hallo
ik heb jasc paintshop geinstaleerd en krijg helemaal geen foutmelding of zoiets,maar als ik wil openen komt zandlopertje heel even en verder niks,dus hij word niet geopent,heb eerst al repareren gedaan ,maakte ook niks uit en alles van dit prog eraf gegooid en opnieuw instaleren en steeds hetzelfde ,er gebeurt niks ,weet iemand hier iets van ,wat dit kan zijn?
ik word er horensdol van ook al omdat er geen foutmelding komt of zo ,en op laatst staat er ook nog paintshop met suxxes geinstaleerd
hoop dat iemand mij kan helpen

Kapstertje
27 September 2006, 14:32
Probeer hem eens te openen vanuit programfiles.
Kan zijn dat je snelkoppeling het gewoon niet doet.

pluutje
27 September 2006, 15:22
Probeer hem eens te openen vanuit programfiles.
Kan zijn dat je snelkoppeling het gewoon niet doet.

nou heb dus in programfiles proberen te openen en ook nu niet meer reactie als even de zand loper en verder gebeurt er niks.
maar doe ik dan taakbeheer staat hij daar wel aan
en als ik 7 instaleer doet ie het wel ,rarara

Kapstertje
27 September 2006, 15:29
Het vervelende is ,dat ik dit ook eens heb gehad.
Ik weet alleen niet meer zo goed wat ik eraan heb gedaan.
Ik moet even breinbreken pluutje.
Als ik het weet vertel ik het je,maar is hier in mijn koppie altijd zo graven hé:shy:

pluutje
27 September 2006, 15:35
Het vervelende is ,dat ik dit ook eens heb gehad.
Ik weet alleen niet meer zo goed wat ik eraan heb gedaan.
Ik moet even breinbreken pluutje.
Als ik het weet vertel ik het je,maar is hier in mijn koppie altijd zo graven hé:shy:

ja ik ken dat ook wel
ik hoop dat je me berichtje stuurt als je het weet,wilde net met fotoos bezig (haha)maar is zo gek dat ie in taakbeheer wel aan staat en verder niet wil ,en zelfs geen foutmelding,
maar k hoop dat het je snel te binnen schiet haha in ieder geval bedankt

woepi
27 September 2006, 15:38
Weet nie juist maar heb ergens gelezen dat het aan de driver kan liggen van de grafische kaart, die zou geupdate moeten worden ??????

Kapstertje
27 September 2006, 15:41
Weet nie juist maar heb ergens gelezen dat het aan de driver kan liggen van de grafische kaart, die zou geupdate moeten worden ??????
Dat kan ook ja.
Heb je na de installatie wel je pc herstart?

pluutje
27 September 2006, 17:13
Dat kan ook ja.
Heb je na de installatie wel je pc herstart?

ja heb steeds na elke x de pc opnieuw opgestart,maar die 7 wil wel,heb dat eens geprobeerd ,was geen probleem ,dus nu zou ik de 8 nog eens kunnen proberen ,maar ja wilde graag 9 terug,
en verder is de pc net als anders,dus ik vind echt een raadsel,is ook niks geinstaleerd

Kapstertje
27 September 2006, 18:24
Ik weet dat ik vanalles en nog wat heb geprobeerd.
Dus wat nou de oplossing was,weet ik niet meer.
Ik heb toen ook een systeemherstel gedaan.
En daarna weer op repareren.
Maar of dit nu de oplossing was weet ik echt niet meer:shy:

pluisje
30 September 2006, 23:15
heb je na de installatie mss een update gedaan bij psp X ??? Dan gebeurt het wel meer dat hij direkt vastloopt en niks meer doet. Heb psp X bij mij der nu al en paar maanden opstaan en heb nog geen probs gehad, heb wel de vorige versies van mijn pc verwijdert, weet neit of het er iets mee te maken heeft

pluutje
1 October 2006, 17:22
ben er de hele avond mee bezig geweest en ja een paar dagen ervoor ,toen ik de pc wilde afsluiten gaf hij wel een melding ,van als de uodates zijn geinstaleerd ,zal de pc worden afgesloten ,dus misschien heeft het daaraan gelegen ,dus heb hem nu leeg gegooid en opnieuw geinstaleerd,nu werkt hij weer naar behoren
bedankt voor alle moeite en geduld