Volledige versie bekijken : Pagina openen



mini_cooper
30 September 2006, 19:50
Als ik bv een nieuwe internetpagina wil openen dan moet ik de huidige altijd eerst verkleinen alvorens de nieuwe te kunnen zien.

Als ik bv op msn ben dan moet ik altijd het huidige venster verkleinen alvorens bij een andere persoon te kunnen antwoorden.

Als ik op mijn pc bv 'mijn documenten' opendoe en dan een word document dan gaat hij wel automatisch naar dat document.

Weet er soms iemand hoe dit komt of welke instelling ik op mijn pc moet veranderen want dit is een beetje vervelend.

(het kan zijn dat ik mijn vraag hier verkeerd gesteld heb, ik wist niet goed waar ik ze moest zetten)

PeterN
1 October 2006, 00:05
Ik weet niet goed wat je bedoelt, maar als je bv internet explorer open doet of een ander venster heb je rechtsboven die drie figuurtjes in de titelbalk: verkleinen naar de statusbalk, variabele grootte of maximaliseren, en afsluiten (het kruisje). Als je een programma zoals internet explorer afsluit gemaximaliseerd, dan zal de volgende keer als je internet explorer opend dit ook als gemaximaliseerd opstarten.
Dus sluit alle open vensters. Start internet explorer en kies het middelste figuurtje, variable grootte. Het figuurtje verandert dan van een dubbel vierkantje naar een enkel vierkantje. Houd de cursor op de rand van het venster en sleep het in de gewenste grootte. Sluit nu dit venster. Als je nu internet explorer opstart zal het net zoals je het venstertje hebt gesleept opstarten. Hetzelfde geld voor andere programma's

succes;)