Volledige versie bekijken : aankoop headset



nightwarrior
30 September 2006, 20:40
Hallo,

Ik wil me een nieuwe headset aanschaffen omdat de mijne stuk is, maar;
Waar moet ik op letten? Ik gebruik een voorbeeld: Als ik in counter-strike zit, hoorde ik al vanop mid of ze de bom planten op A,
maar met men vervangingsheadset hoor ik dit pas vanop kort. Aan wat ligt dit, waarop moet ik op letten als ik een headset aankoop, dat ik alles goed kan horen?

2B's
30 September 2006, 21:36
Hé nightwarrior. Ik heb er al twee naar de vaantjes geslagen door simpel ergens tegen te stoten. Ik heb nu al een tijdje een degelijke van logitech mét microfoon uiteraard. Die heb ik toen 55 euro betaald wat veel is. Die kun je nu wellicht al een pak goedkoper aanschaffen. Maar hou het toch maar bij iets duurdere materialen denk ik.

nightwarrior
30 September 2006, 22:08
Ik had de Media-Tech Vela headset, geen klachten over, 2 jaar meegegaan, perfect geluid, kapot wegens 100 keer laten vallen => 9 euro

Clioke16V
30 September 2006, 22:25
Ik heb een Sennheiser ( topkwaliteit ), koste toen 80 € ofzo en dat geld heb ik er nu weer voor over. Zie hem nu staan voor 54 € op internet.

Sennheiser pc150

MADtm
1 October 2006, 04:05
och ik had vorig jaar een trust gehaald die kostte maar €5 in de aanbieding en doet t voor mij prima;) maar ja ik gebruik hem enkel voor msn...

maar voor het gamen met mooi geluid kom je idd wel wat duurder uit:good:

nightwarrior
1 October 2006, 11:40
Mijn vraag was eigenlijk waar ik op moest letten bij de specificaties, bv. frequentie, ...

2B's
1 October 2006, 12:51
Mijn uitleg was eigenlijk de bedoeling om erop te wijzen dat goedkope speeltjes zeker voor dergelijk iets niet deugen. Iedere, ietwat duurdere, headset is in staat om alles te doen wat jij vraagt. Mogelijks moet je software iets aangepast worden maar dat is in 90% van de gevallen niet nodig, zeker niet bij moderne games.

Mattehh
1 October 2006, 16:09
Ik ben een fervent Cs player, en heb de Icemat Siberia...Echt fantastisch, die sound!
Bekijk dus de specificaties van de Icemat Siberia even, en je weet ongeveer wat je nodig hebt ;)

Eljee007
6 October 2006, 00:42
Ik heb een sennheiser PC160sk en ben daar enorm tevreden van. Hiervoor had ik een headset van logitech maar die was na drie maand al stuk.

coopman
6 October 2006, 17:41
ik heb nu ne creative hs 400 is goed kost 24€ in winkel maar kheb em voor 10€ kunnen kopen dus vind ik hem zijn geld waard