Volledige versie bekijken : Pc Macro



Mosquitos
1 October 2006, 18:04
Wat vinden jullie van deze pc inclusief 19 tft scherm?

LaZeR
4 October 2006, 14:04
waarom kan ik zulke bestanden nooit openen?

compuchrisje
4 October 2006, 16:08
@ Lazer, omdat je waarschijnlijk geen adobe reader op je computer hebt staan. Die kan je gratis hier (http://www.adobe.com/products/acrobat/readstep2.html)downloaden bij Adobe.

compuchrisje
4 October 2006, 16:10
Mijn eigen mening, waar je dus niet verplicht ben naar te luisteren: als er Packard Bell op staat, draai ik me al om, dus heb ik de rest al niet meer gelezen.
Twee: als dit een Ster-aanbieding is, dààr heb ik ook al mijn ervaringen mee gehad bij Macro, ook een afrader.
Maar zoals ik zei, dit is mijn eigen mening.

fews
5 October 2006, 04:41
Mijn eigen mening, waar je dus niet verplicht ben naar te luisteren: als er Packard Bell op staat, draai ik me al om, dus heb ik de rest al niet meer gelezen.
Twee: als dit een Ster-aanbieding is, dààr heb ik ook al mijn ervaringen mee gehad bij Macro, ook een afrader.
Maar zoals ik zei, dit is mijn eigen mening.

hier sluit ik mij dus volledig bij aan:wall:

mvg
FEWS

Frastman
5 October 2006, 06:41
hier sluit ik mij dus volledig bij aan:wall:

mvg
FEWS

Packard brol ja :D

iemand08
5 October 2006, 07:45
Even afgezien van het merk, kan je voor deze prijs volgens mij toch echt nog wel een mooi ander systeempje krijgen!

Ik zou sowizo nog even wachten om een nieuwe computer te kopen!
Windhoos Vista komt al in de buurt en dan als die uit is, zullen er vast wel leuke stunts komen en prijsverlagingen. Misschien is het dan ook al de moeite waard om meteen een vista PC`tje te nemen ;)

Smalle
5 October 2006, 16:16
Ik zou ook nog enkele maanden wachten voordat ik mij een PC aan zou schaffen. En dan zeg ik wel PC en heb ik het niet over een Packard Bell... Hoe komt het trouwens dat ze die pc zo goedkoop kunnen aanbieden?

Heb je bij zulke aanbiedingen al eens op de site van PB zef gaan kijken? En heb je de pc daar dan ook op gevonden? Neen...? Hoe zou dat nu komen?