Volledige versie bekijken : The FilmMachine probleempje



surfer
3 October 2006, 21:51
Ik gebruik al meer dan een jaar the FilmMachine v1.4 Recent is v1.5.1 beschikbaar. Na een nachtje draaien heb ik echter een lege VIDEO TS map. Weet er iemand hoe dit komt?

Ik weet dat er heel veel verschillende manieren zijn om avi naar dvd om te zetten maar ik vindt dit nu eenmaal een gemakkelijke en goed resultaat gevende oplossing.
Hoe komt het trouwens dat vb WinAvi veel minder tijd nodig heeft dan the FilmMachine om een avi om te zetten naar dvd formaat?

Alvast bedankt voor jullie reakties

ghost
3 October 2006, 22:01
Staat uw output file nog goed ? En heb je de juiste encoder aangevinkt?
Ik werk niet met filmmachine , vroeger eens uitgeprobeerd.

surfer
3 October 2006, 22:25
Output file ok, encoder ok.
Ik heb wel een mpeg bestand van meer dan 3GB met de film maar de dvd map die aangemaakt is bevat een audio en video map dewelke leeg zijn? Als ik de vorige versie van de filmMachine gebruik is dit niet het geval. Ik kan natuurlijk altijd terug de vorige versie gebruiken maar dan blijf ik met de vraag zitten waarom is die dvd map leeg?

Licorne
4 October 2006, 18:19
Met bv ifoedit kan je je mpeg, audio en subs muxen tot een dvd, geen probleem dus.
In TFM kan je aanvinken of uw dvd moet geauthored worden of niet. Check dat eens.

surfer
4 October 2006, 22:05
Only create files for authoring is NIET aangevinkt.

Licorne
6 October 2006, 15:28
Heb je de log-file eens nagekeken?

Milo
6 October 2006, 16:45
Deinstalleer the FilmMachine en zet er de oude versie op
Of gebruik Dvd Shrink ;)

surfer
6 October 2006, 21:32
Bedankt voor jullie reacties. Ik heb de oude terug erop gezet en zoals altijd : geen problemen. Waarom met de nieuwe versie de VIDEO TS map leeg blijft zal wel een mysterie blijven zeker.

surfer
7 October 2006, 22:27
Voor de geinteresseerden, Ik heb nog eens een poging gedaan met de nieuwste versie van the FilmMachine v1.5.1 deze keer met de laatste versie van K-Lite Codec Pack v2.77 en CCE SP2. Deze combinatie werkt goed en veel sneller dan vroeger.

Wat mij betreft mag hier dan ook een slotje op.