Volledige versie bekijken : Microfoon problemen



Blaa
4 October 2006, 15:50
Ik heb een Carol Dynamic Microphone alleen die ding wilt maar niet meewerken..

Ik hoor geruis de kabel beweegt.. Achter de pc in de plugin zit hij ook niet stevig vast.. Je kan em alle kanten op bewegen :S
Mijn geluid hoor je heel erg zacht terwijl de volume van de mic helemaal hoog staat..

En de rare is dat ie het wel perfect doet op de pc van mijn moeder :s

Mijn oom had er wat mee gedaan, toen werkte het.. Gister had ik het eruit gehaald en vandaag er weer in, doet ie weer raar..

Weet iemand wat er mis mee is?
Kan het zijn dat dat ding te weinig voeding ofzo krijgt?

Jelle
6 October 2006, 18:45
Wees er zeker van dat bij de volumeregeling van Windows de Microfoon volledig open staat allereerst :)

Dan: waarvoor wil je hem gebruiken? Als het voor MSN (nu Windows Live Messenger) is bv., dan ga je naar Extra -> Audio en video instellen om de microfoon goed in te stellen ;)

sissen
7 October 2006, 04:58
ga eens naar configuratiescherm - geluiden en audioapparaten - tabblad spraak en dan hardware testen

Blaa
7 October 2006, 15:38
Wees er zeker van dat bij de volumeregeling van Windows de Microfoon volledig open staat allereerst :)

Dan: waarvoor wil je hem gebruiken? Als het voor MSN (nu Windows Live Messenger) is bv., dan ga je naar Extra -> Audio en video instellen om de microfoon goed in te stellen ;)

Yep staat helemaal open :)

En ik wil het gebruiken om te rappen

^Had ik ook al gedaan.. Je ziet dan een klein beetje groen (dat ie heel zacht is) als ik aan het praten ben ofzo

ghost
7 October 2006, 15:53
Ik heb een Carol Dynamic Microphone alleen die ding wilt maar niet meewerken..

Ik hoor geruis de kabel beweegt.. Achter de pc in de plugin zit hij ook niet stevig vast.. Je kan em alle kanten op bewegen :S
Mijn geluid hoor je heel erg zacht terwijl de volume van de mic helemaal hoog staat..

En de rare is dat ie het wel perfect doet op de pc van mijn moeder :s

Mijn oom had er wat mee gedaan, toen werkte het.. Gister had ik het eruit gehaald en vandaag er weer in, doet ie weer raar..

Weet iemand wat er mis mee is?
Kan het zijn dat dat ding te weinig voeding ofzo krijgt?
Bel eens naar uw oom om te vragen wat hij heeft gedaan :)

Blaa
9 October 2006, 22:48
:eek: Niks...

Hij zegt dat hij het alleen vasthield en dat het gelijk werkte :lol:

Volgens hem ligt het aan de plugin ofzo achter

Jelle
10 October 2006, 07:32
:eek: Niks...

Hij zegt dat hij het alleen vasthield en dat het gelijk werkte :lol:

Volgens hem ligt het aan de plugin ofzo achter
Dat is mogelijk, als die heel los zit kan die gewoon kapot zijn ;)
Druk er dan eens goed op ofzo, probeer het dus wat steviger te laten zitten. Dat is dan het enige dat je zowat kan proberen.

Fakke_Berto
10 October 2006, 21:47
Misschien staat het rapfilter op :D .